ساغلام:

ایران را مثل کشور خودم می دانم

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۲:۱۹
کد خبر: ۶۶۵۲۶۸
ایران را مثل کشور خودم می دانم
ارطغرل ساغلام، سرمربی جدید تراکتورسازی، با امضای قراردادی با این باشگاه تا پایان فصل جاری، هدایت نیمکت سرخپوشان تبریزی را تا پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشورمان به عهده گرفت و گفت: ایران را مثل کشور خودم می دانم.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرمربی ترکیه ای جدید تراکتورسازی تبریز گفت: از آقای آجورلو تشکر می کنم که فکرشان خیلی زیبا و صاف است و می خواهم بگویم خیلی خوشحالم.

ارطغرل ساغلام افزود: تراکتورسازی سابقه درخشانی دارد و من از اینکه مربی این تیم شدم بسیار خوشحالم و در جواب دوستانم که از من می پرسند کجا می روی می گویم، به باشگاهی که بیشترین طرفدار را دارد، می روم.

وی اضافه کرد: از دیشب تا به حال چیزی که از ذهنم گذشته این است که با اینکه در کشور دیگری کار خواهم کرد، اما انگار در کشو خودم هستم.

ارطغرل ساغلام 48 ساله سابقه هدایت تیم های سامسون اسپور، کایسری اسپور، اسکی شهیر اسپور، بشیکتاش، بورسا اسپور و مالاتیااسپور را در کارنامه خود دارد که بهترین دوران مربیگری اش بین سال های 2009 تا 2013 در بورسااسپور بود.

وی از سال 1986 تا 1997 در رده های مختلف تیم های ملی ترکیه بازی کرده است و تعداد 27 بازی ملی در تیم بزرگسالان به ثبت رسیده است.

ساغلام با تیم بورسااسپور قهرمان فصل 2009-2010 سوپر لیگ ترکیه شد که نخستین قهرمانی این تیم در تاریخ فوتبال ترکیه بود.

وی جایگزین یحیی گلمحمدی می شود که نتایج بسیار ضعیفی با تراکتورسازی گرفت.

تیم تراکتورسازی هم اکنون با 21 امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر باشگاه های ایران قرار دارد.

این تیم در هفته 21 لیگ برتر روز ششم بهمن در مشهد به مصاف سیاه جامگان می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز