" عزیزپور" در جلسه شورای ورزش،مطرح کرد:

ضرورت توسعه هرچه بیشتر ورزش های همگانی/ برگزاری المپیاد ورزش همگانی با شعار"همه برنده ایم"

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۹:۰۵
کد خبر: ۶۶۵۶۲۹
ضرورت توسعه هرچه بیشتر ورزش های همگانی/ برگزاری المپیاد ورزش همگانی با شعارهمه برنده ایم
"مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان لرستان" با تاکید بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر ورزشهای همگانی از برگزاری المپیاد ورزش همگانی با شعار" همه برنده ایم" در استان طی بهمن ماه وایام دهه فجر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛علی یاورعزیزپورصبح امروز یکشنبه یکم بهمن ماه  در جلسه شورای ورزش استان که به مناسبت دهه فجر در اداره کل ورزش وجوانان استان  برگزارشده بود  با گرامیداشت  فرارسیدن دهه مبارکه فجرویاد وخاطره فجر آفرینان انقلاب اسلامی ، اظهار کرد:  بهمن ماه آغاز دگرگونی یک نظام شاهنشاهی دیکتاتوری به نظام اسلامی بود .

وی افزود: ماه بهمن یک ماه خاص ورزشی است که به مناسبت گرامیداشت این ایام هیئت های مختلف ورزشی برنامه ریزی می کنند تا خوشحالی وقدرشناسی خود را از فجر آفرینان اعلام کنند لذا با توجه به اینکه وزارت ورزش وجوانان  وبه تبع آن ادارات ورزش فصل پرکاری را در این ماه  دارند بخشی از برنامه های وزارت ورزش به گونه ایی به استانها ابلاغ  شده است تا نمود بیشتری در این ماه  داشته باشند.

 عزیزپور با بیان اینکه توسعه ورزش های همگانی ازجمله مسائلی  که در حوزه ورزش مورد تاکید قرار گرفته است  ،تصریح کرد: چون ورزش های همگانی همه گیر هستند وامکان مشارکت  رابرای همه در این حوزه فراهم می کند ونیاز به تخصص بالایی ندارند وهمچنین نیازمندابزار،تجهیزات فنی وپیشرفته ایی نیز در آن نیست و در حین حال  کمکی است به  تحرک بخشی  نیروی انسانی که به  اعتقاد همه دولت ها ،محور توسعه پایدار است .

 مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان لرستان اضافه کرد: در منظر ورزش نیروی انسانی بانشاط می تواند چرخ توسعه  را بچرخاند واثر بخشی بیشتری در توسعه  داشته باشد لذا از همین منظر است که  وزارت ورزش فعالیت ورزشی همگانی را توصیه می کندو بحث ورزش همگانی را با احترام به ورزش قهرمانی مطرح کرده است .

عزیزپوربا بیان اینکه  ورزش همگانی بدون تحمیل هزینه ممکن عموم را درگیر می کند ویک سرمایه گذاری در حوزه بهداشت وسلامت مردم محسوب می شود ،یادآورشد: با توجه به اهمیت نیازهای ورزش قهرمانی ولی اولویت ریاست محترم جمهوری توسعه ورزش های  همگانی است .

وی با اشاره به طراحی  برنامه های ورزش همگانی  توسط وزارت ورزش برای ایام دهه  فجر از برگزاری  المپیاد ورزش همگانی وبا شعار"همه برنده ایم" در استان طی دهه مبارکه فجر خبرداد وگفت:  برپایه  این شعار عنوان قهرمانی گروه خاصی یا نفر اول یا دوم وسوم در این المپیاد وجود ندارد  ودر بحث افتتاحیه واختتامیه  این المپیاد نیز براساس خرد جمعی  در جهت تحقق آن در هر کدام از شهرهای استان  گام برخواهیم برداشت.

عزیزپور با اشاره به  حوزه ساماندهی امورجوانان نیز با تقدیر از زحمات جناب عبدالله عزیزپور معاون امور جوانان اداره کل  وبرگزاری جلسات مختلف در شهرستانها توسط این معاونت   ،تاکید  کرد:  در بسیاری از شهرستان ها جلسات ساماندهی امور جوانان برگزار شده است وبقیه شهرستانهانیز طی این دوماه پایانی سال جلسات شورای ساماندهی جوانان را برگزار کنندتا از این بابت جلسات به جامانده جبران شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز