سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد:

تمرینات هاوش ادامه دارد، مسائل مطروحه در فضای مجازی شایعه است

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۴۳:۵۳
کد خبر: ۶۶۵۷۷۴
تمرینات هاوش ادامه دارد، مسائل مطروحه در فضای مجازی شایعه است
سرمربی تیم والیبال لیگ برتری هاوش گنبدکاووس از تداوم تمرینات تیمش خبر داد و تصریح کرد: برخی اخبار منتشره در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر حضور نیافتن بازیکنان در تمرینات به دلیل پرداخت نشدن مبلغ قراردادشان اصلا صحت ندارد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ رامین بابایی  گفت : به دلیل انجام چند بازی سنگین با تیم های قدر پیکان، سایپا و بانک سرمایه، 48 ساعت به بازیکنان و کادر فنی استراحت داده شد تا شرایط روحی مناسب برای ادامه مطلوب در لیگ برتر والیبال فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: تمرینات تیم هاوش از روز گذشته با کار با وزنه آغاز شد و عصر امروز هم با انجام تمرینات تاکتیکی ادامه می یابد.

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد اضافه کرد: تاکنون بازیکنان و کادر فنی حدود 30 درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند و در روزهای آینده نیز 30 درصد دیگر از مبلغ قرارداد خود را که بابت آن چک گرفته اند، وصول می کنند.

وی از فعالان حوزه فضای مجازی خواست از حاشیه سازی برای این تیم پرهیز کنند زیرا هاوش برای ارتقای جایگاه خود در جدول نیاز به آرامش دارد.

بابایی درخصوص وضعیت تیم هاوش برای رویارویی با تیم شمس درهفته نوزدهم لیگ برتر والیبال که قرار است چهارشنبه هفته جاری در تهران برگزار شود، تصریح کرد: به جز دو بازیکن مصدوم، بقیه بازیکنان با حضور فعال در تمرینات، آماده دیدار با تیم شمس هستند.

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبدکاووس ادامه داد: براساس اطلاعاتی که از سایر تیم های لیگ برتری داشته ایم، میزان دریافتی بازیکنان و کادر فنی تیم هاوش نسبت به دیگر تیم ها تاکنون خوب بوده و از طرفی استاندار گلستان، فرماندار ویژه و دیگر مسئولان گنبدکاووس درحال پیگیری مشکلات این تیم هستند.

وی با اشاره به حمایت های اخیر اعضای شورای اسلامی شهر گنبدکاووس از بازیکنان و کادر فنی و در نظر گرفتن هدیه ای از سوی استاندار گلستان برای بازیکنان و کادر فنی، گفت: این حمایت ها قابل تقدیر است و شنیده شده تا چند روز آینده، هدیه استاندار به دست بازیکنان و کادر فنی می رسد.

بابایی با تاکید مجدد بر لزوم حمایت از تیم هاوش در ادامه مسابقات لیگ برتر، اضافه کرد: امروز این تیم بیش از هر زمان دیگر، به حمایت مسئولان و مردم خونگرم گنبدکاووس نیاز دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز