در نشست"مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان" و"شهردار خرم آباد "مطرح شد:

نقش مهم شهرداری در اجرای پروژه های بهداشتی درمانی

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۷:۰۸
کد خبر: ۶۶۵۷۸۶
نقش مهم شهرداری در اجرای پروژه های بهداشتی درمانی
کورش ساکی گفت: لرستان در حوزه بهداشت و درمان نواقص زیادی دارد و از استانداردهای کشوری بسیار پایین تر است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ساکی در نشست مشترک با وحید رشیدی شهردار خرم آباد اظهار کرد: از شهردار محترم و تیم جدید ایشان انتظار داریم در مسیر ارتقا سرانه فضاهای بهداشتی درمانی شهر خرم آباد ما را حمایت کنند.

وی افزود: مراکز درمانی با جان مردم سر و کار دارند و جایی برای جبران نخواهند داشت.

ساکی با اشاره به نقش مهم شهرداری در اجرای پروژه های بهداشتی درمانی گفت: بدون تردید اگر شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر نگاه ویژه ای به روند اجرای پروژه های حوزه سلامت داشته باشند بار بزرگی از مشکلات این مسیر مرتفع خواهند شد.

وی بیان کرد: همکاری و تعامل دو مجموعه در اجرای این پروژه ها قطعا در نهایت باعث رشد و تعالی شهر و در جهت تأمین منافع و آسایش مردم خواهد بود.

شهردار خرم آباد نیز در این جلسه گفت: تلاش های مجموعه شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی لرستان قطعا برای رفع مشکلات مردم است.

وحید رشیدی عنوان کرد: مجموعه شهرداری آمادگی همکاری های لازم با دانشگاه علوم پزشکی را دارد. وی ادامه داد: البته این همکاری ها تا حدی که قانون به ما اجازه دهد و این که مشکلات دو مجموعه در نظر گرفته شود صورت خواهد گرفت.

شهردار خرم آباد ابراز کرد: ما مشکلات حوزه بهداشت و درمان را می پذیریم اما شهرداری نیز مشکلات خاص خود را دارد. رشیدی  تأکید کرد: قطعا می توان تعاملات لازم را صورت داد اما در چارچوب قانون و تا حدی که در توان شهرداری باشد انجام می شود.

وی گفت: ما طرح های مشارکتی با دانشگاه داریم که ان شاالله در جلسات تخصصی در مورد چگونگی این طرح ها و نحوه ی اجرای آن بررسی خواهیم کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز