معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی :

رشد ۱۱۵ درصدی سازمان های مردم نهاد استان در دولت تدبیر و امید

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۰:۱۵
کد خبر: ۶۶۵۷۹۸
رشد ۱۱۵ درصدی سازمان های مردم نهاد استان در دولت تدبیر و امید
با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی جلسه هیئت نظارت بر موسسات مردم نهاد استان برگزار شد.

به گزارش خبرگدکتر سید جواد حسینی در این جلسه گفت: تعداد سازمان های مردم نهاد استان از ۵۴۰ سمن در سال ۹۲ به ۱۱۶۲ سازمان مردم نهاد در سال ۹۶ رسیده است که نشان از رشد ۱۱۵ درصدی دارد.

وی افزود:از سال ۹۲ تا کنون ۶۲۱  سمن در استان مجوز فعالیت دریافت کرده اند و در صد روز شروع بکار دولت دوازدهم نیز ۷۶ سمن تاکنون مجوز گرفته اند.

معاون استاندار توسعه نظام مند مشارکت مردم را استراتژی دولت و استان دانست و اظهار داشت:مهمترین محور توسعه نظام مند مشارکت مردم توسعه سازمان های مردم نهاد است و باید فرآیند اعطای مجوز به این سازمان ها تا حد ممکن تسهیل شود.

وی افزود: خانه تشکل های غیر دولتی باید به کانون رفت و آمد سمن ها و تعامل دوسویه با دستگاه های اجرایی تبدیل شود.

حسینی با اشاره به وقایع اخیر در کشور گفت: خانه های تشکل های غیر دولتی، احزاب، مطبوعات، اصناف، انجمن های علمی و دانشگاهی با برگزاری جلسات،  تحلیلی از وقایع اخیر و آسیب شناسی این وقایع ارائه دهند.

معاون استاندار با اشاره به نزدیکی ایام دهه فجر اظهار داشت: از دستگاه های اجرایی خواسته شده است به واسطه قرار گرفتن در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب،  ۴۰ دستاورد شاخص خود را با رویکرد امید بخشی به مردم معرفی نمایند.

وی افزود: خانه تشکل های غیر دولتی و سمن ها بدلیل ارتباط با بدنه مردم می‌توانند این دستاوردها را به جامعه مخاطب خود  از راههای مختلف نظیر برگزاری نمایشگاه ارائه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز