مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل:

فرودگاه پارس‌آباد آماده برقراری خطوط جدید است

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۳:۵۲:۴۳
کد خبر: ۶۶۶۲۷۹
فرودگاه پارس‌آباد آماده برقراری خطوط جدید است
مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: با ارزیابی دستگاه های کمک ناوبری مشخص شد فرودگاه پارس آباد آماده برقراری خطوط جدید پروازی است.

به گزارش برنا،سید فخرالدین هاشمی  در بازدید از فرودگاه پارس‌آباد تصریح کرد: در هفته‌های گذشته فعالیت این فرودگاه آغاز شده و مطابق با استاندارد فرودگاه‌ها وارسی پروازی دستگاه‌های کمک ناوبری انجام می‌شود.

وی افزود: با برقراری مجدد پرواز فرودگاه پارس‌آباد  هواپیمای فلایت چک در این فرودگاه به پرواز درآمد تا وضعیت دستگاه‌های کمک ناوبری مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی متذکر شد: عملیات وارسی پروازی (فلایت چک) سامانه‌های ناوبری هوایی VOR/DME این فرودگاه منطبق با اسناد و دستورالعمل‌های ایکائو از الزامات تداوم ارائه سرویس‌های هوانوردی است.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان با بیان اینکه بعد از وارسی پرواز فوکر و PTR از این فرودگاه انجام خواهد شد، اضافه کرد: در فاز نخست پرواز تهران- پارس‌آباد برقرار بوده اما افزایش مقاصد پروازی به ویژه به مشهد مقدس در دست بررسی است.

هاشمی با اذعان به اینکه بعد از مرکز استان، پارس‌آباد بیشترین میزان جمعیت را دارد، اضافه کرد: فعال شدن فرودگاه پارس‌آباد در پی مطالبه و درخواست خود شهروندان و با هدف رونق حمل‌ونقل هوایی این شهرستان انجام شده است.

 

نظر شما
پرونده ویژه