برگزاری نخستین کلینیک سیار برون استانی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنعت شیلات

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۰:۱۰
کد خبر: ۶۶۶۶۷۸
برگزاری نخستین کلینیک سیار برون استانی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنعت شیلات
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از برگزاری نخستین کلینیک سیار برون استانی درجهت شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنعت شیلات استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

 "مجید علیخواه" در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد اظهار کرد: کلینیک سیار صنعت در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و عارضه یابی واحدهای صنعتی مستقر استان راه اندازی شده ولی هر جا که نیاز باشد به کمک تولید کننده می رویم تا به رشد و توسعه آنها کمک کنیم.

وی افزود: در همین راستا در شیلات چابهار با چالش هایی در بخش های تصفیه پساب، بهبود فرآیند، تولید محصولات جدید، بسته بندی، بازاریابی و فروش داشتند که طی نشستی با کلینیک سیار صنعت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی مشکلات خود را بیان و از طریق این کلینیک برنامه ریزی و هدف گذاری طرح های مطلوب برای آنها ترسیم شد.

علیخواه ادامه داد:کلینیک سیار صنعت از مشاوران مجرب و متخصص مستقر در مرکز خدمات فناوری کسب و کار شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور تشکلیل و در زمینه های توسعه و بهبود عملکرد واحدها و خدمات قابل ارائه در حوزه صنایع کوچک و متوسط می پردازد.

وی عنوان کرد: هدف از تشکیل این کلینیک، احصا نیازها، خود اتکایی، کاهش دغدغه صاحبان صنایع و توانمندسازی بیشتر واحدهای صنعتی و تولیدی است که از مهمترین وظایف کلینیک سیار صنعت بشمار می رود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با اجرای کلینیک سیارصنعت، صاحبان صنایع به مسائل و موارد مورد نیاز خود بیشتر آشنا خواهند شد و همچنین به صورت مستقیم در جریان قوانین مختلف قرار خواهند گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز