امام جمعه قزوین:

کار پرستاری در عین دشواری دارای اجر الهی است

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۲:۰۰
کد خبر: ۶۶۶۷۲۷
کار پرستاری در عین دشواری دارای اجر الهی است
آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی گفت: کار پرستاری علیرغم همه سختی هایی که دارد دارای اجر الهی است و پرستاران در پیشگاه خداوند ماجور هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "آیت‌الله عبدالکریم عابدینی" نماینده‌ ولی ‌فقیه و امام جمعه قزوین همزمان با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار  باحضور در بیمارستان‌ های ولایت و رازی، ضمن تبریک روز پرستار به این قشر زحمت کش در جمع کادر پرستاری و پزشکان این بیمارستان ‌ها اظهار کرد: به همان اندازه که کار پرستاری سخت و دشوار است، به همان اندازه این عزیزان در پیشگاه خداوند ماجور هستند.

 آیت ‌الله عابدینی افزود: پرستاران کسانی هستند که همواره درد و رنج مردم را از نزدیک مشاهده می‌کنند و کار بسیار سخت و دشواری را عهده‌ دار هستند.

امام جمعه قزوین ادامه داد: مردم نیز قدردان زحمات و تلاش‌ های این عزیزان هستند و انشاالله که خداوند نیز همه این کارها را عبادت و ذخیره آخرت برای این قشر پر تلاش قرار دهد و ما نیز قدردان زحمات آن ‌ها هستیم.

 آیت‌ الله عابدینی در این دیدار از نزدیک در جریان بخشی از فعالیت‌ های پرستاران قرار گرفت و با حضور در بخش‌ های مختلف این بیمارستان‌ ها، از بیماران نیز عیادت کرد.

امام جمعه2

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز