دیشب رخ داد ؛

تاکید استاندار یزد بر راه اندازی انجمن گفت و گوی بین نسلی در استان

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۹:۵۶
کد خبر: ۶۶۶۷۳۹
تاکید استاندار یزد  بر راه اندازی انجمن گفت و گوی بین نسلی در استان
استاندار یزد گفت: راه اندازی انجمن گفت و گوی بین نسلی در استان یکی از ضرورت های اجتماعی و تاریخی است و برای انجام آن تمامی امکانات لازم توسط استانداری تامین می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمود زمانی قمی دوشنبه شب در نشست احزاب و تشکل های سیاسی استان افزود: راه اندازی انجمن گفت و گوی بین نسلی نقش مهمی در تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی دارد و برای انجام آن باید تلاش کرد.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت ایجاد فرصت برای احزاب و تشکل های مختلف سیاسی برای فعالیت در راستای برنامه های کشور و نظام ادامه داد: زمینه برای مشارکت ، فعالیت و اظهار نظر تشکل های سیاسی فراهم است.

استاندار یزد تاکید کرد: طرح‌های خوب و موثر ملی توسط دولت و در راستای افزایش تعامل احزاب و صاحب‌ نظران اجتماعی و سیاسی ارائه شده است که باید از آنها برای تعامل سازنده بهره گرفت.

زمانی قمی اظهار کرد: وجود فضای تعاملی بین نخبگان و دلسوزان جامعه برای ارائه راه حل ها و بررسی مسائل و همچنین تلاش برای حل مشکلات مختلف باید جدی گرفته شود.

استاندار یزد به مطالبه معلمان طرح حمایتی در استان اشاره کرد و گفت: با عذرخواهی از معلمان ، عملکرد خوب این افراد روشن است و قطعا مسائل آنها پیگیری و حل می شود.

زمانی قمی به اهمیت جلب مشارکت افراد و تشکل ها برای همراهی و همکاری در ابعاد مختلف و رفع نیازهای استان اشاره کرد و تداوم همت ها و همدلی را خواستار شد.

خانه احزاب استان یزد با مشارکت سه جناح اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل 19 بهمن 1395 به صورت رسمی افتتاح شد.

هم اکنون 22 حزب سیاسی در استان یزد مشغول به فعالیت هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز