رییس سازمان صنعت و معدن استان اردبیل :

تسهیلات پرداختی بانک ها به واحدهای تولیدی و صنعتی ناچیز است

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۵۶:۳۸
کد خبر: ۶۶۶۷۴۷
تسهیلات پرداختی بانک ها به واحدهای تولیدی و صنعتی ناچیز است
رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان اردبیل گفت: تاکنون میزان تسهیلات پرداختی بانک ها به واحد های تولیدی و صنعتی استان ناچیز بوده و لازم است بانک ها در بررسی پرونده های متقاضیان اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، حامد عاملی روز سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیازمند تسهیلات سرمایه در گردش هستند و ضروری است بانک ها آن را به موقع پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: واحدهایی که به بانک ها معرفی می شوند نباید بلاتکلیف بمانند و در صورت مصوب نشدن وام و یا مراجعه نکردن متقاضی برای دریافت وام، ابلاغیه به متقاضی صادر شود تا تعیین تکلیف شده و در صورت مراجعه نکردن فرد دیگری به جای وی معرفی شود.

وی گفت: دولت تدبیر و امید برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی از واحد های تولیدی حمایت می کند و همه مدیران دستگاه های اجرایی هم باید از طرح های اشتغالزا حمایت کنند.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان اردبیل درباره پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و کشاورزی افزود: امسال 467 طرح به بانک ها معرفی شدند که از این تعداد 63 طرح صنعتی و 93 طرح کشاورزی موفق به دریافت تسهیلات شده اند .

عاملی بیان کرد: در بخش صنعت یک هزار و 50 میلیارد ریال و در بخش کشاورزی یک هزار و 700 میلیارد ریال از محل تسهیلات رونق تولید توسط بانک ها پرداخت شده است .

تاکنون در استان اردبیل 900 واحد تولیدی و صنعتی پروانه فعالیت گرفته اند که از این تعداد 600 واحد فعال و نیمه فعال هستند، پارسال حدود 240 طرح و واحد تولیدی راکد استان با استفاده از تسهیلات دولتی فعال شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز