رئیس هیات فوتبال شرکت آلومینیوم ایران :

مسابقات فوتسال دهه مبارک فجر در سطح کیفی بالایی برگزار می شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۶:۳۰
کد خبر: ۶۶۶۹۱۹
مسابقات فوتسال دهه مبارک فجر در سطح کیفی بالایی برگزار می شود

رئیس هیات فوتبال شرکت آلومینیوم در خصوص مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت:  در ابتدا جا دارد پیشاپیش فرارسیدن دهه مبارک فجر را خدمت همه همکاران تبریک عرض نمایم ؛ هر ساله همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر مسابقات مختلف از جمله فوتسال که علاقمندان خاص خود را در شرکت دارد برگزار می گردد.

این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین پرسنل محترم شرکت و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور بیعت با ارمانهای والای انقلاب در شرکت ایرالکو برگزار می گردد.

نبی ا.. رضایی افزود: هر ساله سطح مسابقات نسبت به سال قبل ارتقا پیدا میکندامسال هم  در سطح بسیار بالایی مسابقات دنبال میشود  و پرسنل شرکت با شور و نشاط در این مسابقات شرکت می نمایند و تمامی مسابقات زیر نظر کمیته فنی بوده و بازیکنان مستعد از این مسابقات شناسایی و به تیم کارگری شرکت تزریق می شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : همواره قدر دان حضور پرسنل شریف شرکت در این بازی ها بودیم چرا که معتقدیم مسابقات اینچنینی در طی سال بهترین فرصت است تا ضمن آشنایی بیشتر کارکنان با یکدیگر زمینه همدلی و همکاری در طول کار برای دو طرف مهیا شود.

رضایی در پایان اظهار داشت: جا دارد از مدیریت و پرسنل مجموعه تربیت بدنی ایرالکو که با نظم خوبی مسابقات را سازماندهی و برگزار میکنند تشکر ویژه ای داشته باشم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز