آیت الله دری نجف آبادی :

خدمات پرستاری همچون عبادت است

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۰۲:۰۹
کد خبر: ۶۶۶۹۵۵
خدمات پرستاری  همچون عبادت است
در مراسمی با حضورنماینده ولی فقیه در استان مرکزی از پرستاران تجلیل شد.
 به گزارش برنا از اراک  ، در مراسمی باحضور آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه از پرستاران بیمارستان آیت  الله خوانساری اراک به نمایندگی از پرستاران استان مرکزی تجلیل شد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم ضمن قدر دانی از زحمات صادقانه پرستاران گفت:خدمت کردن در این جایگاه همچون عبادت است و باید روحیه امید به خدا و اعتماد به نفس در این جایگاه ارزشمند بیش از پیش دیده شود.
آیت الله دری همچنین توجه به تخصص بالا و انگیزه در انتخاب پرستاران تاکید کرد و افزود: فردی که در این جایگاه قرار می گیرد باید از حداقل استانداردهای لازم در رسیدگی به امور بیماران از جمله دانش کافی و عکس العمل سریع برخوردار باشد.
وی در ادامه توسعه مرکز تحقیقاتی را در بیمارستان آیت الله خوانساری خواستار شد و عنوان کرد: با کمی همت و پشت کار می توان این مرکز را در بحث اقدامات پیشگیری و درمان بیماران سرطانی به داروسازی نوین برای بیماران سرطانی تبدیل کردد.
طاهر احمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی هم در این نشست با اشاره به تعویق حق و حقوق پرسنل پرستاری گفت: دولت در تلاش است برای رفع مشکلات حوزه سلامت و همچنین معوقات کادر پرستاری هر چه سریع تر اقدام کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز