طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

از باشگاه های " آریا" و " پیام دل" قزوین تقدیر شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۰:۵۵
کد خبر: ۶۶۷۲۰۷
از باشگاه های  آریا و  پیام دل قزوین تقدیر شد
طی مراسمی تحت عنوان تجلیل از باشگاههای برتر ایران با حضور وزیر ورزش و جوانان از باشگاه های " آریا" و " پیام دل" قزوین تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم تجلیل از باشگاههای برتر ایران با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاونین و مسوولین وزارتخانه برگزار و طی آن از محمدکرمانی مدیر باشگاه آریا و خانم دکتر محیا روستایی مدیرباشگاه پیام دل به عنوان باشگاه های برتر کشور تجلیل و تقدیر شد.

در این مراسم تندیس و لوح تقدیری توسط وزیر ورزش و جوانان به محمدکرمانی مدیر باشگاه آریا و خانم دکتر محیا روستایی مدیر باشگاه پیام دل اهدا و از زحمات آنان در حوزه باشگاه داری تجلیل شد.

این مراسم در مرکز همایش های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد و «امیررضا خادم» معاون حقوقی و امور مجلس و استان ها، «ژاله فرامرزیان» معاون توسعه منابع و پشتیبانی، عبدالحمیدی احمدی معاون فرهنگی آموزش و پژوهش، ایرج رحمانی مدیرکل امور استانها، نیک بین مدیرکل حوزه و مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در آن حضور داشتند.

در این مراسم از ٦٣باشگاه ورزشی برتر کشور تجلیل شد که در این بین 2باشگاه ورزشی استان قزوین به نامهای: آریا با مدیریت محمد کرمانی و پیام دل با مدیریت خانم دکتر محیا روستایی به عنوان باشگاههای برتر استان قزوین و ایران معرفی شدند و تندیس و لوح تقدیر را از دست دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان دریافت کردند.

در این مراسم افسانه حسن نایبی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین به عنوان نماینده اداره کل حضور داشت.

تقدیر2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز