تقدیر امام جمعه کرمانشاه از خدمات پرستاران در جریان زلزله

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۹:۱۹:۳۵
کد خبر: ۶۶۷۶۳۱
تقدیر امام جمعه کرمانشاه از خدمات پرستاران در جریان زلزله

به گزارش خبرگزاری برنا؛  نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه  بمناسبت روز پرستار از خدمات پرستاران در جریان زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان ماه  این استان کرمانشاه تقدیر کرد.

حضرت آیت‌الله "مصطفی علما" نماینده ولی‌فقیه در استان وامام جمعه کرمانشاه گفت: پرستاران انسان‌هایی دلسوز هستند و با عواطف و احساسات بالای انسانی که دارند همیشه شایسته تقدیراند و از خدمات همه پرستاران در  درمان و خدمات‌رسانی به زلزله زدگان  استان کرمانشاه تقدیر کرد.

وی خدمات پرستاران را ارزشمند خواند و افزود: پرستاران به صورت شبانه روزی در حال تلاش و خدمت‌رسانی به بیماران هستند و این خدمات برای آنها حفظ خواهد شد و پاداش آن نزد خداوند محفوظ است.

 امام جمعه کرمانشاه سپس با تاکید بر اهمیت و جایگاه شغل پرستاری گفت: در بیان اهمیت پرستاری همین بس که امیرالمومنین (ع) فرموده‌اند از خصوصیات مومن واقعی این است که خود را به سختی و زحمت می‌اندازد تا دیگران در آسایش باشند و این خصلت به خوبی در جامعه  پرستاری دیده می‌شود.

آیت‌الله علما گفت: امام خمینی (ره) خطاب به پرستاران و پزشکان می‌فرمودند هنگامی که بیماری وارد بیمارستان یا هر مرکز درمانی می‌شود چشم امیدش اول به خداوند است و بعد به شماها که نشان دهنده ارزش بالا و نقش اساسی این افراد در جامعه است.

علی‌اکبر ویسی رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری کرمانشاه نیز گفت: در استان کرمانشاه ۳۵۰۰ پرستار مشغول به خدمت هستند که ازین تعداد ۲۲۵۰ نفر دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد پرستاری هستند.

وی افزود: هم اکنون در دانشکده‌های پرستاری استان کرمانشاه 600 دانشجو مشغول به تحصیل هستند و همچنین 33 نفر عضو هیأت علمی و سه دانشیار در این دانشکده‌ها حضور دارند.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری کرمانشاه به زلزله اخیر اشاره کرد و افزود:  پرستاران یکی از اصنافی بودند که در زمان زلزله عملکرد خوب و مثبتی را ارایه دادند و در کنار کادر پزشکی از همان لحظات اول از هیچ تلاش و خدمتی فروگذار نکردند.

ویسی با اشاره به مشکلات و دغدغه‌های پرستاران افزود: متاسفانه شش ماه است که مطالبات پرستاران پرداخت نمی‌شود و بیمه‌ها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز