باند سارقان میلیاردی منازل در مهاباد متلاشی شد

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۷:۲۸:۰۹
کد خبر: ۶۶۷۸۴۱
باند سارقان میلیاردی منازل در مهاباد متلاشی شد
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد: با تلاش کارآگاهان باند سارقان میلیاردی منازل در مهاباد متلاشی شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربیدر تشریح خبر انهدام باند سارقان میلیاردی منزل در مهاباد گفت : از چند روز پیش گزارش وقوع یک فقره سرقت از منزل در شهرستان مهاباد به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای بررسی سریع و کشف این سرقت صادر و پلیس آگاهی شهرستان مهاباد ماموریت یافت موضوع را به طور ویژه پی گیری کند.

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل آثار بجا مانده در صحنه، این فرضیه که سرقت توسط سارقان حرفه ای و سابقه دار صورت گرفته است، گفت: در استعلام های صورت گرفته مشخص شد که متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار می باشند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با مراجعه به آلبوم تصاویر سارقان سابقه دار و گشت زنی های نامحسوس براساس جغرافیای جرم و در تمامی مناطقی که احتمال حضور سارقان متصور بود، موفق شدند مخفیگاه آنان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی طی یک عملیات طرح ریزی شده هر دو متهم را دستگیر کنند.

اصلانی گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی، به سرقت طلا و جواهرات و وجوه نقد از طبقه دوم ساختمان اعتراف کردند که ارزش اموال مسروقه 4 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: در این راستا 2 متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز