عسگرزاده خبرداد:

احتمال کسب ۵ مدال آسیایی در مسابقات داخل سالن

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۰:۱۴:۰۱
کد خبر: ۶۶۸۹۵۷
احتمال کسب ۵ مدال آسیایی در مسابقات داخل سالن
دبیر هیئت دوومیدانی خراسان رضوی گفت: در مسابقات آسیایی داخل سالن پیش بینی برای کسب ۵ مدال آسیایی توسط دوندگان خراسان رضوی داریم.

رضا عسگرزاده در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد اظهار کرد: از مدت‌ها پیش کمیته فنی هیئت دوومیدانی خراسان رضوی برنامه ریزی جهت حضور موفق در مسابقات آسیایی داخل سالن که به میزبانی تهران از ۱۰ تا ۱۴ بهمن‌ماه در مجموعه ورزشی آفتاب برگزار می‌شود را انجام داد و خوشبختانه وضعیت فعلی ملی پوشان استان شرایط بسیار خوبی است.

وی افزود: اولین گام حضور پرتعداد دوندگان استان در ترکیب تیم ملی دوومیدانی کشورمان بود که با کمک و تلاش همکارانم در کمیته فنی و همچنین عملکرد خوب ورزشکاران و مربیان ۱۴ نفر به عضویت تیم ملی دوومیدانی کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان جهت حضور در این مسابقات درآمدند که در این حوزه برترین استان کشور هستیم.

عسگرزاده خاطرنشان کرد: با سطح فنی و آمادگی فعلی که ورزشکاران در ماده‌های مختلف دارند انتظار داریم که حداقل ۵ مدال آسیایی برای استان در مسابقات داخل سالن تهران کسب شود. قطعا اگر شرایط مسابقات به خوبی پیش برود و نمایش خوبی داشته باشیم افتخارات خوبی در این مسابقات کسب خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز