نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

انقلاب اسلامی هویت خود را آموزهای دینی و قرآنی گرفته است

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۶:۲۶
کد خبر: ۶۶۹۴۲۶
انقلاب اسلامی هویت خود را آموزهای دینی و قرآنی گرفته است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی سرمایه ارزشمندی است که هویت خود را از آموزهای دینی و قرآنی گرفته و این گفتمان غنی و برجسته باید در تمامی ارکان جامعه نهادینه شود.

 به گزارش برنا از اراک ،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی  در آیین رونمایی از 6 هزار جلد قرآن کریم در استانداری مرکزی، افزود: فعالیت های مستمر قرآنی راه برون رفت از چالش های اجتماعی از جمله آسیب های پنج گانه است که رهبر انقلاب اسلامی بر مهار ان ها تاکید کرده است. 
وی بیان کرد: تمامی دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی باید با بسیج امکانات برای تحقق مفاهیم قرآنی با هدف جلوگیری از مشکلات اجتماعی تلاش کنند. 
وی اظهار کرد: اگر نور قرآن در قلب های مومنان رسوخ پیدا کند جایگاهی برای ورود شیطان باقی نمی ماند و جامعه از هر گزند و انحرافی ایمن خواهد شد. 
امام جمعه اراک گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با رشد فعالیت های قرآنی بسترهای تربیتی و معرفتی در تمامی زوایا و نهادها گسترده تر شود. 
وی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی مسیر برای پیاده کردن مفاهیم قرآنی و حاکمیت پاکان فراهم شده است، بنابراین باید از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده صورت گیرد. 
آیت الله دری نجف آبادی افزود: فعالیت قرآنی عملیاتی کردن توصیه های دینی در زندگی روزانه است و اقشار مختلف مردم باید زندگی خود را با نور ایمان و قرآن روشن کنند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز