پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به تئاتری های استان

درخشش هنرمندان خراسان بر قله تئاتر ایران

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۲:۵۹:۲۳
کد خبر: ۶۷۰۱۵۷
درخشش هنرمندان خراسان بر قله تئاتر ایران
دکتر سید سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی طی پیامی موفقیت هنرمندان تئاتر مشهد را در سی و ششمین جشنوراه بین المللی تئاتر فجر را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، متن پیام دکتر  سید سعید سرابی به شرح ذیل است:

چندی است آنگاه که مجال رقابت بر صحنه های مختلف نمایش در جای جای ایران زمین گستراینده می شود. بی شک حضور اثر بخش و قدرتمند تئاتر پرسابقه خراسان رضوی، جریان ساز و شایان توجه است حضوری که نشان از سر زندگی و پویایی این هنر در این خطه از سرزمینمان دارد.

چرخه پر رونق اجرای نمایش در استـان، جریان جدی آموزش، تولید و اجرای نمایـش که پس از تهـران با هیچ  نقطه ای از کشور قابل قیاس نبوده در کنار حضور ارزشمند پیشکسوتان و گرانقدر دوشادوش جوانان تحصیل کرده که خود نخبگان این رشته هستند،  قامت تئاتر استان خراسان رضوی را استوارتر از همیشه و بالنده ساخته است . که این مهم به جز تلاش و مساعی هنرمندان سخت کوش تئاتر حاصل نمی گردد.

اینجانب برخود فرض می دانم ضمن تشکر از تمامی گروههای شرکت کننده سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر از سراسر استان و بخصوص حضور ارزشمند چهره های پیشکسوت و شاخص نمایش خراسان ، کسب موفقیت چشمگیر گروههای نمایشی در آیین اختتامیه را به همه برگزیدگان صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون ایشان را از درگاه خداوند منان مسالت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز