"آیت الله میرعمادی" در مراسم نمادین زنگ انقلاب :

آگاهی و بصیرت نسل جوان درسایه انقلاب اسلامی /نسل چهارم انقلاب راه انقلاب و شهدا را ادامه می‌دهند

۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۰:۴۶
کد خبر: ۶۷۲۰۳۳
آگاهی و بصیرت نسل جوان درسایه انقلاب اسلامی  /نسل چهارم انقلاب راه انقلاب و شهدا را ادامه می‌دهند
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آبادگفت: راه شهدا باید توسط نسل چهارم انقلاب تداوم پیدا کند .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛آیت‌الله سید احمد میرعمادی صبح روز شنبه  در مراسم نمادین زنگ  انقلاب که در دبیرستان دخترانه هوشمند فرهنگیان  صدیقه کبری خرم اباد برگزارشده بود  اظهارکرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است و در سایه انقلاب اسلامی نسل جوان از آگاهی و بصیرت بسیار بالایی برخوردار شده است.

وی  تصریح کرد : اولین هدف مردم از انقلاب خارج شدن اسلام از مظلومیت بود تا بتوان شاهد پیاده شدن احکام این دین مبین بود.

آیت الله میرعمادی  بیان  کرد: معیار دوم انقلاب اسلامی ولایت‌فقیه است ، چرا که مردم خواهان این بودند که در رأس حکومت یک انسان عادل، اسلام‌شناس و فقیه دانا باشد تا از انقلاب و نهضت دفاع کرده و از انحراف آن جلوگیری کند.

 یادآورشد: اصل ولایت‌فقیه یکی از اصول مترقی است که در قانون اساسی آمده و مردم به دنبال حاکم کردن ولایت‌فقیه بودند.

آیت‌الله میرعمادی خاطر نشان کرد: یکی از معیارهای انقلاب اسلامی، مسئله حق و عدالت بوده و مردم برای برچیدن ظلم و فساد انقلاب کردند و حتی این مسئله هدف پیامبران الهی است و هدف امام خمینی (ره) دعوت به اسلام و مبارزه با طاغوت بود.

وی   با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، قیام بصیرانه ملت بوده است،  گفت: یکی از اهداف دیگر انقلاب، استقرار استقلال بوده و دلیل اصلی پابرجاماندن این انقلاب وجود همین اهداف است.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: دانش آموزان اکنون در یک فضای آزاد و مستقل در حال آموزش دیدن هستند و این قشر سازنده آینده کشور هستند.

وی با تبیین راهکارهای موفقیت دانش آموزان، بیان کرد: آنچه که باعث موفقیت و پیروزی دانش آموزان می‌شود، همت بلند برای آینده درخشان و مسئله خودباوری است، چرا که خداوند انسان را خلاق، مبتکر و توانمند آفریده و می‌توان با همت بلند و استعدادهای درخشان آینده کشور را رقم زد.

آیت الله میرعمادی اضافه  کرد: تلاش و کوشش رمز موفقیت است و یکی دیگر از معیارهای انقلاب اسلامی، ارزش‌های انقلابی همچون حجاب بوده چرا که این ارزش مانع برای نفوذ و سلطه دیگران است و به عنوان نماد غیرت، عفت و پاکدامنی به شمار می‌رود.

وی افزود: امروز این انقلاب را باید خوب شناخت و با بصیرت، هوشیاری و دقت بر چرایی انقلاب تفکر و دستاوردهای آن را حفظ کرد.

 وی گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر توجه به نسل جوان بوده و ایشان عنایت خاصی به آن‌ها دارند چرا که جوان خوب فهمیده و عمل می‌کند و امروز نسل چهارم انقلاب با آگاهی و بصیرت بیشتر راه انقلاب و شهدا را ادامه می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان  وامام جمعه خرم آباد تاکید کرد: آموزش‌وپرورش به عنوان آینده‌سازان این کشور مشغول به خدمت بوده و هر مسئولی که در کشور نقش‌آفرینی می‌کند از این دریچه و محیط برخاسته و نقش تعالی در جامعه توسط معلمان و دانش آموزان ایفا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز