مدیرعامل شرکت گاز خبر داد؛

بهره برداری از ۱۱۳پروژه گازرسانی در استان قزوین

۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۵:۲۵
کد خبر: ۶۷۲۵۹۷
بهره برداری از ۱۱۳پروژه گازرسانی در استان قزوین
اسماعیل مفرد بوشهری گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 113 پروژه گازرسانی در استان قزوین با هزینه ای بالغ بر 213 میلیارد و 800 میلیون ریال افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "اسماعیل مفرد بوشهری" مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تبریک ایام ا... دهه فجر گفت: گازرسانی به شهر سیردان به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان مهمترین پروژه شرکت گاز در دهه فجر می باشد که با گازرسانی به آن پرونده شهرهای فاقد گاز استان بسته می شود.

وی هزینه گازدارشدن این شهر را 30میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با گازرسانی به این شهر 300 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

بوشهری بیان کرد: 11روستا در منطقه آوج، 7روستا در طارم سفلی، 3روستا در تاکستان، 5روستا در الموت و 4روستا در بویین زهرا و آبیک با هزینه ای معادل 167میلیارد و 600میلیون ریال به شبکه سراسری گاز متصل می شوند که به این ترتیب گاز گرمابخش خانه های 2هزار 462خانواده روستایی خواهد شد و بدین ترتیب 81درصد خانوارهای روستایی استان قزوین به گاز طبیعی دسترسی خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از گازرسانی به 82واحد صنعتی عمده و جز در دهه فجر با صرف هزینه ای بالغ بر 16میلیارد و 200میلیون ریال خبرداد و افزود: با گازرسانی به این 82واحد صنعتی درحال حاضر 2هزار و 647واحد صنعتی عمده و جز در سطح استان قزوین به شبکه سراسری گاز متصل هستند که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته این روند با شتاب بیشتری دنبال شود.

وی در پایان تصریح کرد: با گازرسانی به این 82واحد صنعتی درحال حاضر 2هزار و 647واحد صنعتی عمده و جز در سطح استان قزوین به شبکه سراسری گاز متصل هستند که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته این روند با شتاب بیشتری دنبال شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز