"فرمانده انتظامی استان لرستان" تاکیدکرد:

نیروی انتظامی حافظ ارزش های انقلاب است / افتخار می کنیم که خادم مردم هستیم

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۱:۴۸:۲۶
کد خبر: ۶۷۲۸۱۴
نیروی انتظامی حافظ ارزش های انقلاب است / افتخار می کنیم که خادم مردم هستیم
سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" با اشاره به این که نیروی انتظامی مسئولیت سازمانی و اجتماعی دارد گفت: افتخار می کنیم که خادم مردم هستیم چرا که این افتخار نصیب هر کس نمی شود .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سردار " مهدیان نسب" در جلسه تحول کوپ در سالن جلسات این فرماندهی با حضور کلیه اعضا گفت: یکی از مسائل مهم در تحول کوپ تعمیر و نگهداری از اموال است که باعث تسریع در کار مردم، کاهش هزینه و ارتقاء امنیت اجتماعی می شود .

وی در ادامه با بیان این که پیش بینی بهتر از پیشگیری است افزود: یکی از مسائل مهم تحول کوپ، ارتقاء سرمایه اجتماعی است که این مهم از طریق آموزش عوامل کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی و پلیس راه باید به صورت مستمر و مداوم ادامه داشته باشد .

سردار مهدیان نسب تصریح کرد: اگر در سازمان انضباط ظاهری و معنوی هر دو به موازات یکدیگر پیش بروند مردم صد در صد احساس رضایتمندی می کنند .

وی  با بیان این که انضباط ظاهری ضروری است ،یادآورشد: انضباط معنوی چرخه معنویت و دین باوری است که الحمدالله این موضوع در بین کارکنان نیروی انتظامی ساری و جاری و رو به رشد است .

سردار مهدیان نسب با تاکید بر این که مدیر توانمند کسی است که راهکار تولید کند، افزود: نگاه ما به موضوعات باید یک نگاه واقعی باشد تا در تصمیم گیری ها نتیجه مثبت و مؤثر را کسب کنیم .

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که وظیفه ذاتی نیروی انتظامی، برخورد قاطع با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه است تصریح کرد: همه دستگاه ها باید در حوزه امنیت به نیروی انتظامی کمک کنند ضمن این که پلیس با تمام توان و اقتدار با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی خواهد کرد .

وی با اشاره به این که نیروی انتظامی آن چه در توان دارد با جدیت دنبال می کند تا بتواند خدمات رسانی بهتری را به مردم انجام دهد، گفت: ما خود را خادم مردم می دانیم و به آن افتخار می کنیم زیرا نیروی انتظامی حافظ ارزش های انقلاب است و تا سرحد جان از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت می کند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز