فرمانده انتظامی استان قزوین:

باند سارقان منزل با ۱۲۸فقره سرقت در قزوین منهدم شد

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۴:۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۷۳۷۲۷
باند سارقان منزل با ۱۲۸فقره سرقت در قزوین منهدم شد
سردار مهدی محمودی از انهدام باند سارقان و کشف 128فقره سرقت در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ا قزوین، سردار "مهدی محمودی" فرمانده انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان های قزوین و تاکستان و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی بین اقشار مردم، ماموران پلیس آگاهی با تشکیل کارگروهی، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با تلاش های شبانه روزی، بررسی تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی از وجود 4سارق حرفه ای در این سرقت ها مطلع شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد، سارقان با استفاده از 4 دستگاه خودرو سواری به صورت حرفه ای اقدام به سرقت طلاجات و پول نقد از شهروندان می کردند، افزود: مخفیگاه یکی از سارقان در شهرستان تاکستان شناسایی و مورد مراقبت نامحسوس قرار گرفت که در یک عملیات غافلگیرانه حین تردد با خودرو پژو پارس به همراه همسرش دستگیر و در بازرسی از خودرو، مبالغ زیادی پول نقد کشف شد.

وی افزود: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی، آنان ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بودند ولی در مقابل ادله و مستندات پلیس به چندین فقره سرقت از منازل در استان های قزوین، البرز، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد و کرمان با همدستی 4سارق دیگر و 2مالخر اعتراف کردند.

سردار محمودی اذعان داشت: کارآگاهان بلافاصله با شناسایی مخفیگاه دیگر سارقان در شهرستان "کرج" با برنامه ریزی منسجم، در یک اقدام ضربتی 4سارق را دستگیر و 4دستگاه خودرویی که در انجام سرقت ها از آنها استفاده می کردند به همراه تعدادی ابزار آلات سرقتی کشف و خودروها نیز توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهمان تعدادی اموال سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد، گفت: متهمان در بازجویی های فنی به 128فقره سرقت اعتراف و با راهنمایی سارقان 2مالخر نیز در این خصوص که اقدام به خرید طلاهای سرقتی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار محمودی با اشاره به اینکه ارزش اموال سرقتی بیش از 10میلیارد ریال است، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز