رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان:

نگاه درست به ورزش ناهنجاری و بزه‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد

۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۷۴۱۴۰
نگاه درست به ورزش ناهنجاری و بزه‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد
رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان فرهنگ‌سازی و تولید فرهنگی را درزمینه ورزش امری ضروری دانست و نگاه درست به این مقوله را موجب کاهش بزه‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از قوچان، رضا محمدیان اظهار کرد: فرهنگ‌سازی و تولید فرهنگی برای جامعه شهری و روستایی ضروری بوده است و فرهنگ‌سازی در حوزه ورزش همگانی در اولویت‌ها قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی قوچان باید نگاه خود نسبت به ورزش را تغییر بدهند، گفت: نگاه درست به ورزش علاوه بر کاهش بزه‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها می‌تواند سرانه تولید و امید به زندگی را افزایش بدهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان با بیان این موضوع که نباید به واسطه جذابیت صرف در کنار ورزش ایستاد و باید ورزش به باور و داشتن تأثیر مثبت در جامعه تبدیل شود، تصریح کرد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی در ایام خاص نباید لحظه‌ای باشد بلکه با برنامه‌ریزی می‌توان سه بار در سال با حجم وسیع و در طول سال با حجم‌های کمتر این مراسم را اجرایی کرد.

محمدیان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در این شهرستان در ۲۰ بهمن‌ماه ساعت ۶:۳۰ صبح، گفت: این همایش ملی در ۴۳۰ شهر کشور و برخی شهرستان‌های خراسان رضوی همچون مشهد، نیشابور، سبزوار، کاشمر، بردسکن و غیره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسیر حرکتی به سمت پارک نشاط بوده و بیشتر ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این همایش همکاری داشته‌اند، خاطرنشان کرد: تقدیر از قهرمانان و پیشکسوتان به همراه برنامه‌های شاد دیگر در پایان مراسم برنامه‌ریزی شده و ۶۰ قطعه کارت هدیه ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی و ۱۰ دستگاه دوچرخه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان با اشاره به توزیع ۱۵ هزار بلیط قرعه کشی میان دستگاه‌هایی همچون بسیج، آموزش و پرورش، اداره کار، باشگاه‌های خصوصی و غیره بیان کرد: ۵ هزار قطعه بلیط نیز تا پنج شنبه توزیع می‌شود و پیش‌بینی شده بین ۴ تا ۶ هزار شرکت‌کننده در این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی حضور پیدا کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز