نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی :

توجه بیشتری به رشد کیفی برنامه های صدا و سیمای استان شود

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۹:۴۸
کد خبر: ۶۷۴۵۵۲
توجه بیشتری به رشد کیفی برنامه های صدا و سیمای استان شود
نماینده اراک، کمیجان و خنداب گفت: رشد کمی صدا و سیمای استان مرکزی قابل تقدیر است اما این نهاد انقلابی باید توجه بیشتری نسبت به کیفی گرایی برنامه ها داشته باشد.

 به گزارش برنا از اراک ، سید مهدی مقدسی  در آیین بهره برداری از 45 طرح فنی و عمرانی و پوشش 99 درصدی صدا و سیمای استان مرکزی در اراک افزود: اثر بخشی اجتماعی و تاثیر مستقیم بر گرایش های اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان با تولید محتوای غنی محقق می شود که سازمان صدا و سیما هم در بخش ملی و هم در استان ها باید توجه ویژه به این مهم داشته باشد. 
وی بیان کرد: مکتب انقلاب اسلامی ایران امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به گسترش در جامعه بین المللی دارد که این مهم تا حد زیادی با تولید محتوای کارشناسی از سوی صدا و سیما محقق می شود. 
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با الهام از مکتب اهل بیت(ع) و موازین قرآن کریم و پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و سازمان صدا و سیما باید نقش این عوامل مهم را برای نسل جوان تشریح و تبیین کند. 
وی افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خود در شرایط گوناگون دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند و امروز مسئولان و دولتمردان در قوای سه گانه باید عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار داده و هر عملی را که باعث تقویت بنیه اقتصادی مردم می شود را تقویت کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز