"پیشکسوت کاراته کشور"در گفت وگوی اختصاصی با برنا :

فعالیت ۶۰ سبک کاراته در ایران /لزوم استقبال مسئولین شهرستانها از میزبانی مسابقات کشوری

۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۲:۲۵
کد خبر: ۶۷۴۷۴۶
فعالیت ۶۰ سبک کاراته در ایران /لزوم استقبال مسئولین شهرستانها  از میزبانی مسابقات کشوری
"محمد علی مردانی" در گفت وگو با برنا ازفعالیت 60 سبک کاراته در ایران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛مردانی صبح پنجشنبه در حاشیه برگزاری مسابقات کارته قهرمانی کشور سبک کوبه اوزاکا به میزبانی پلدختربه خبرنگار برنا  اظهار کرد: 84 سبک  کنترلی وغیر کنترلی در ایران مجوز فعالیت گرفته است که از بین این این تعداد سبک ،  حدود  60 سبک فعالیت دارند .

این استاد برجسته داوری کشور  با اشاره به لزوم سرمایه گذاری برروی رده پایه ،افزود: پشتوانه هر ورزشی رده های پایه است ما هم برنامه ریزی خاص خودمان را در این رشته انجام داده ایم تا برای قهرمان سازی در کاراته کشور پشتوانه سازی شود.

مردانی با بیان اینکه استانهایی مثل  گیلان واراک و فارس روی رده های پایه خوب کار می کنند ،تصریح کرد: در لرستان استعدادهای خوبی هم در رده  پایه وهم دررده  بزرگسالان وجود دارد که در صورت پیدا کردن  انگیزه لازم در سطح کشور مطرح  خواهندشد.

سرپرست اسبق  دبیری فدراسیون کارته کشور بیان کرد: در مسابقات جوانان زیر23 سال  لرستان نسبت به اصفهان نتیجه بهتری داشت که نشان می دهداین استان باتوجه به استعدادها وپتنانسیلهایش  پیشرفت خیلی خوبی داشته است  آنچنانکه اصفهان در رده دختران وپسران یک طلا ودو برنزگرفت ولی لرستان دو طلا کسب کرد .

مردانی با اشاره به  توانایی برگزاری مسابقات کشوری در شهرستانهای کوچک  گفت:این کار بررشد ورزش کاراته در  شهرستانهایی که  پتانسیل این کاررادارندموثر است واز خوبی های  شهرستان پلدختر  این است که مسئولین حمایت کرده اند تا این مسابقات به نحو خوبی در این شهرستان برگزارشود البته  هر مسابقه ایی ممکن است کم وکاستی هایی وجود  داشته باشد که در صورت  برطرف شدن می توان مسابقات بیشتری  نیزدر سطوح بالاتر برگزار کرد.

وی همچنین یادآورشد: نوزدهمین دوره مسابقات کاراته سبک کوبه اوزاکا کشور به میزبانی پلدختر  همزمان با مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به میزبانی سنندج  برگزار می شود .

گفت وگو : جودکی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز