بیانیه مجمع نمایندگان استان مرکزی:

یوم الله ۲۲ بهمن فرصت دوباره‌ برای تجدید میثاق با همه ارزش های انقلاب اسلامی است

۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۱:۲۱:۲۴
کد خبر: ۶۷۵۵۷۸
یوم الله ۲۲ بهمن فرصت دوباره‌ برای تجدید میثاق با همه ارزش های  انقلاب اسلامی است
نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، از عموم مردم استان برای حضور در راهپیمایی دعوت کردند .

به گزارش برنا از اراک ، در این پیام آمده است: سی ونهمین دهه فجر انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که در این سالهای پر غرور یکدلی و پایمردی مردم بزرگ و شریف ایران اسلامی در همه عرصه ها و صحنه ها را شاهد بوده ایم، مردمی که قدردان نعمت استقلال، عزت، آزادی و حکومت مردم سالاری دینی بوده اند و با اقتدار، در مقابل همه زیاده خواهی ها مقاومت نموده و پای انقلاب اسلامی ِخود ایستاده و از آن پاسدای کرده اند .

مجمع نمایندگان در ادامه این پیام می‌افزایند : انقلاب اسلامی همواره الهام بخش حرکت ها و نهضت های فکری جهان و تاثیر گذار بر همه معادلات بین المللی است و با ظهور خود در عرصه ملی، بین المللی و جهانی به ظلم آشکار استکبار پایان داد و این مرز و بوم متمدن را به مستقل ترین کشور جهان تبدیل کرد و امروز نیز با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، این حرکت ارزشمند، با اقتدار ادامه یافت .

در این پیام تصریح شده است : یوم الله ۲۲ بهمن فرصت دوباره‌ای برای تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبری و همه ارزش های بلند انقلاب اسلامی است و پاسخ محکمی به زیاده خواهی، دشمنی و تهدیدهای بدخواهان مردم شریف ایران خواهد بود .

در پایان این پیام تاکید شده است : بدینوسیله ضمن تبریک این ایام نورانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران پرافتخار و عزیزمان، از مردم فهیم و شریف استان مرکزی برای حضور در این جشن بزرگ دعوت می نماییم تا بار دیگر در کنار یکدیگر، جشن عزتمندی و سربلندی ایران اسلامی را فریاد بزنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز