نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مردم ایران ندای رهبری و دولت را لبیک گفتند

۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۸:۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۷۶۰۱۵
مردم ایران ندای رهبری و دولت را لبیک گفتند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه حماسه ای دیگر در ایران اسلامی رقم خورد افزود: حضور باعظمت در بعد بین‌المللی از ضروریات پیش‌ روست که باید با قدرت به آن بپردازیم.

به گزارش برنا از اراک ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در سخنرانی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۶ ، عنوان کرد: ملت غیور ما بار دیگر در راهپیمایی بهمن سال ۹۶ حماسه دیگری آفریدند و وفاداری خود را به آرمان‌های مقدس امام راحل، رهبر معظم و شهدا نشان دادند و یکصدا اقتدار ملی را به رخ جهانیان کشیدند . 

وی بیان کرد: با وجود توطئه‌های عظیم دشمنان، ملت ما هر بار باعظمت‌تر از گذشته حماسه دیگری خلق می‌کنند، قطعا رسانه‌های بیگانه سعی دارند که عظمت حماسه ۲۲ بهمن را کمرنگ نشان دهند، آنها از همان ابتدای امر در تمام صحنه‌ها با جمهوری اسلامی ایران، کینه و عداوت داشتند، اکنون نیز همین راه را دنبال می‌کنند، خوشبختانه ملت ما و آن ملت‌هایی که با ما مراوده دارند، می‌دانند که این حضور گسترده و چشمگیر است و تحت تاثیر تبلیغات سوء رسانه ای غرب قرار نمی گیرند . 

دری‌ نجف‌آبادی عنوان کرد: درصد بسیار کمی از مردم  که به جمهوری اسلامی رای ندادند، ممکن است در این راستا کارشکنی کنند، اما در سراسر ایران اسلامی، ده‌ها میلیون جمعیت در این حماسه شرکت کردند و من در اینجا از تمام مسئولان،دستگاه‌ها و ملت ایران تشکر می‌کنم . 

وی ادامه داد: در راهپیمایی امروز مردم غیور ایران ندای رهبر، مراجع و دولت را لبیک گفتند، خلق این پیروزی و حماسه به برکت حضور مردم همیشه در صحنه است. همچنین در رابطه با انقلاب اسلامی، بررسی علل و عوامل ریشه‌های انقلاب، بررسی کارنامه انقلاب و اقداماتی که باید برای سال‌های آتی برنامه‌ریزی شود، سه سرفصل مهمی است که درک درستی از شرایط برای ما ایجاد می‌کند . 

دری نجف‌آبادی افزود: بررسی نقاط ضعف و قوت نظام، تدبیر و برنامه‌ریزی اقدامات مختلف برای دهه پنجم انقلاب اسلامی، حل مسائل و مشکلات موجود کشور، مبارزه با فساد و چگونگی حضور باعظمت کشورمان در بعد بین‌المللی از جمله اقدامات پیش‌روی ماست، در همین راستا برای سال آینده که وارد دهه پنجم انقلاب می‌شویم باید برنامه‌ریزی بلند مدتی را اتخاذ کنیم تا به اهداف مورد نظر خود دست یابیم و این انقلاب را به دست مهدی موعود برسانیم . 

وی اضافه کرد: چنانچه تاریخ ۲۰۰ سال قبل از انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار دهیم، درمی‌یابیم که حکام نالایق آن زمان اقدامات مثبتی در جهت ارتقا ایران اسلامی انجام ندادند، وسعت عظیمی از خاک ایران بر اثر بی‌کفایتی آنها از دست رفت، بسیاری از شخصیت‌های بزرگ و فرهیخته در زمان قاجار و پهلوی به شهادت رسیدند، که قائم مقام فراهانی و امیرکبیر نمونه‌ای از آنست، شهادت شیخ فضل‌الله نوری، آیت‌الله مدرس، آیت‌الله سعیدی و تعدادی زیادی دیگری، نمونه‌های از برخورد حکومت ظلم سابق با افراد فرهیخته و اثرگذار بود، حکام گذشته چیزی جز دیکتاتوری و وابستگی برای ما به ارمغان نیاوردند . 

دری نجف‌آبادی ادامه داد: در حال حاضر کشورمان از لحاظ بهداشت، امنیت، توان نظامی، آموزش و پرورش و غیره در سطح بالایی قرار دارد که قابل مقایسه با گذشته نیست، قبل از انقلاب ۵۳ درصد مردم بی‌سواد بودند، اکنون ۹۵ درصد لازم التعلیم‌ها مشغول به تحصیل در مراکز آموزشی هستند که از لحاظ کیفی با گذشته تفاوت چشمگیری داشته است . 

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان‌های زیادی در کشور احداث شده، اکنون بیش از ۲۱۳ هزار پزشک،۳۶ هزار پزشک متخصص و ۲۴ هزار دندانپزشک در کشور فعالیت می‌کنند که این مهم نشان از پیشرفت چشمگیر حوزه سلامت در انقلاب اسلامی است . 

دری نجف‌آبادی بیان کرد: امروزه ایران به بیش از ۵۰ کشور دنیا دارو صادر می‌کند، که این جایگاه نیز مطلوب ما نیست و در این راستا نیز باز هم باید ارتقا یابیم و درجات بالاتری را کسب کنیم، از پیشرفت در این زمینه می‌توان به اشتغالزایی رسید و کشور را آباد کرد . 

وی با بیان اینکه کشور با نیروی انسانی فعال و کارآمد آباد خواهد شد و با تکیه بر این نیرو می‌توان درجات بالای پیشرفت را پیمود، افزود: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در شرایطی ایجاد شد که ۱۰ سال درگیر جنگ تحمیلی بودیم و در این جنگ تمام کشورهای عربی و اروپایی کشور عراق را مورد حمایت هم‌جانبه قرار دادند، اما حتی یک وجب از خاک کشورمان را نتوانستد تحت سیطره خود درآورند. کشور عربستان در سال گذشته ۱۱۲ میلیارد دلار اسلحه خریداری کرده، اما جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در این زمینه خودکفا است، قدرت انقلاب اسلامی به اندازه‌ای چشمگیر است که  برخی از کشورها معاند از ما بیم دارند . 

دری نجف آبادی اظهار کرد: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر در تمام زمینه‌ها به گونه‌ای است که می‌توان گفت در این دوران کشورمان معجزه و عظمت آفریده است، پیشرفت تکنولوژی و دست‌یابی به بسیاری از علوم نمونه‌های ارزشمند دیگری از پیشرفت کشورمان است . 

وی بیان کرد: امروز به برکت انقلاب و خون شهیدان در تمام زمینه‌ها به درجات بالایی از پیشرفت و امکانات دست یافتیم و کارنامه درخشانی در طی این‌ سال‌ها از خود بر جای گذاشتیم، در همین  راستا البته باید گفت که اشکالاتی نیز داریم اما چنانچه نقاط قوت و ضعف را در نظر بگیریم در می‌یابیم که فرازها و نقاط قوت در این نظام بسیار بالاتر از ضعف‌هاست، شاید حداکثر ۱۵ درصد نقاط ضعف داشته باشیم و مابقی آن نقاط قوت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز