اعجوبه ۷۵کیلوگرم کاراته قزوین:

برنز پاریس برای شروع بد نبود

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۲۸:۵۲
کد خبر: ۶۷۶۷۹۰
برنز پاریس برای شروع بد نبود
بهمن عسگری گفت: کسب مدال برنز در بازی های لیگ جهانی کاراته وان پاریس در نخستین مسابقه رسمی سال2018 رضایت بخش بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "بهمن عسگری" اعجوبه 75کیلوگرم کاراته قزوین که با تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس موفق به کسب مدال برنز شد در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به سطح بالای این مسابقات اظهار کرد: باتوجه به حساسیت این رقابتها و سطح بالای مسابقات کسب مدال برنز در نخستین مسابقه رسمی سال2018 رضایت بخش بود و امیدوارم در کاراته وان های دبی و هلند رنگ این مدال خوشرنگ تر هم شود.

عسگری اذعان کرد: بازی های لیگ جهانی کاراته وان پاریس اولین مسابقه ای محسوب می شد که در سال2018 برگزار می شد و 64کاراته کا از بهترین های همه اوزان در این رقابتها شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: به همین دلیل هم مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و از طرفی هم تنها کاراته کاهای دارای رنکینگ50 به پایین مجوز حضور در این میدان را داشتند که حساسیت مسابقات را فوق العاده بالابرده بود.

ملی پوش کاراته قزوین اذعان کرد: همه مسابقات این رقابتها برایم حکم فینال داشت و خوشبختانه علیرغم فشردگی مسابقات توانستم دست پر از این میدان خارج شوم.

عسگری با اشاره به در پیش بودن مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در دبی و هلند افزود: هم اکنون برای حضور در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان دبی آماده می شوم که این رقابتها از روز جمعه 27بهمن آغاز می شود.

وی ادامه داد: امیدوارم با پیگیری جدی تمرینات و عملکرد خوب بتوانم مدال برنز پاریس را در دبی تبدیل به طلا کنم و دست پر از این رقابتها بازگردم.

ملی پوش کاراته قزوین با اشاره به وجود حریفانی سرسخت در وزن 75کیلوگرم تصریح کرد: هم اکنون 75کیلوگرم به عنوان یک وزن پرستاره محسوب می شود و کاراته کاهای داخلی و خارجی خوبی در این وزن ظهور کرده اند و این امر علیرغم اینکه کار را برایم سخت می کند، باعث می شود تا از انگیزه زیادی برای تمرین و رقابت برخوردار باشم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز