تراموای شهری ارومیه در سال ۹۷ کلنگ زنی می شود

۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۲:۴۹
کد خبر: ۶۷۶۸۰۷
تراموای شهری ارومیه در سال ۹۷ کلنگ زنی می شود
شهردار ارومیه اعلام کرد: با تامین منابع مالی ارزان قیمت، ترموای شهری ارومیه در سال 97 کلنگ زنی و وارد فاز اجرایی می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه با بیان اینکه تراموای شهری ارومیه در راستای توسعه حمل و نقل عمومی برای افق 1404 پیش بینی شده است، بیان کرد:  این پروژه با تامین منابع مالی ارزان قیمت تا سال 1400 برای استفاده شهروندان مورد بهره برداری قرار می گیرد .

وی با اشاره به راه اندازی تراموای شهری به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های شهری مدیریت شهری، بیان کرد:  مطالعات اجرای تراموی شهری ارومیه به اتمام رسیده است و به دنبال تامین منابع ملی بریا راه اندازی و مذاکره با سرمایه گذارهای مختلف مالی هستیم.

شهردار ارومیه با  بیان اینکه برای راه اندازی تراموای شهری، شرکتهای  دارای صلاحیت فنی مشخص شده است، گفت:  برای راه اندازی تراموا  دنبال سرمایه گذاری  هستیم که  از کارکرد خود تراموا  درآمد ایجاد کند و در صورت نبود سرمایه گذار داخلی به دنبال  تامین کننده های مالی خارجی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای راه اندازی تراموا 400 میلیارد تومان است، بیان کرد:  با مشخص سرمایه گذار، در سال 97 کلنگ زنی تراموا برای اجرا  آغاز و تا سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید .

شهردار ارومیه در ادامه با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی ، اظهار کرد: با توسعه حمل و نقل عمومی خواهیم توانست  سهم حمل مسافر درون شهری توسط ناوگان حمل و نقل  را از  35 درصد به 50 درصد ارتقا دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز