معرفی نفرات برتر در جشنواره استانی مدولباس کرمانشاه

۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۷:۴۰:۲۶
کد خبر: ۶۷۷۹۴۱
معرفی نفرات برتر در جشنواره استانی مدولباس کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سومین جشنواره استانی مد و لباس در استان کرمانشاه با معرفی و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد و دبیرخانه دائمی این جشنواره نیز افتتاح شد.

2718563

حجت‌الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم گفت: ایجاد فضای مناسب برای معرفی برند، ارائه نمونه طرح‌های جدید متناسب با شاخص‌ها و استانداردهای اسلامی ایرانی، ایجاد ساختار مناسب برای ساماندهی طراحی، تولید و توزیع پوشاک، زمینه‌سازی برای کشور، ظهور استعدادها و خلاقیت‌های نو مرتبط با پوشاک اسلامی ایرانی و ایجاد اشتغال پایدار برای طراحان مد و لباس از اهداف برگزاری این جشنواره بود.

وی افزود: ترویج طرح‌های ملی مناسب با سلیقه‌ها و در خورشأن والای ملت ایران بر اساس سبک زندگی اسلامی و تقدیر از طراحان و تلاشگران توسعه پوشاک اسلامی استان کرمانشاه از دیگر اهداف این جشنواره بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره مد و لباس ایرانی و اسلامی در استان کرمانشاه دایر شده و ایجاد این دبیرخانه قطعا فعالیت‌های اثرگذاری در این زمینه را موجب خواهد شد.

جعفری ادامه داد: بیش از ۱۳۰ اثر از هنرمندان استان کرمانشاه در رشته‌های طراحی و دوخت در این جشنواره شرکت کرده بودند و طی روزهای برگزاری نیز با استقبال خوبی مواجه شد.

وی افزود: توجه به حوزه‌های فرهنگی در زمینه لباس از جمله راهکارهای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در این زمینه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: توجه به فرهنگ پوشش می‌تواند کشور را زا نظر پوشش ملی و منطقه‌ای در مقابل هجمه دشمنان بیمه کند.

در خاتمه این مراسم از برترین‌های جشنواره تجلیل به عمل آمد و در بخش لباس اجتماع  طاهره نجفی رتبه اول، پریسا جوادی رتبه دوم و چلیله و گلاله صادقی به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش مانتوی مجلسی نیزطاهره مرادی رتبه اول، زهرا کرمی خمان رتبه دوم و مریم اسفندیاری رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

 در بخش طراحی پارچه و آکسسوار لوح تقدیر به محمدجواد محمدی به دلیل طراحی کاربردی کیف و نورپردازی داخلی آن اختصاص یافت و در بخش پارچه سازی، منا زردشتیان حائز تقدیر شناخته شد.

در بخش طراحی پارچه، مژگان باقری و در بخش اجتماع آقایان رضا علیرضاپور به عنوان نفرات برتر مورد تقدیر قرار گرفتند. در بخش رقابتی مسابقه زنده طراحی لباس نیز سه گروه میلکان، کراس و ماسوره به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین از حضور پررنگ و آثار متعدد لادن نوربخش و روشنک مرادی در این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

داوری آثار جشنواره مذکور را خانم‌ها بخشی و ضرغامی مهر از بنیاد مد و لباس به عهده داشتند.

همچنین در این مراسم از سی سال زحمت بی شائبه فرحناز امیدی، کارشناس مد و لباس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه توسط مدیرکل ارشاد استان تقدیر شد.

لازم به ذکر است، پایان بخش این مراسم افتتاح دبیرخانه دائمی مد و لباس در استان کرمانشاه بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز