مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل

با حمایت استاندار در سال ۹۷ شاهد راه اندازی سالن تیر اندازی خواهیم بود

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۷۸۳۴۲
با حمایت استاندار در سال ۹۷ شاهد راه اندازی سالن تیر اندازی خواهیم بود
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، از راه اندازی سالن تیراندازی استان در صورت حمایت فدراسیون و استاندار اردبیل خبر داد.

به گزارش برنا،ایوب بهتاج در دیداری که با استاندار اردبیل داشت از حمایتهای بهنام جو از ورزش استان اردبیل تقدیر و تشکر کرد و افزود: در این مدت کم ورزش اردبیل شاهد توجه ویژه استانداری به ورزش اردبیل بوده است که در این خصوص اعتبارات ویژه ای هم برای تکمیل سالنهای نیمه تمام و تعمیر و تجهیز سالنها تخصیص یافته است و این نشان از دغدغه استاندار اردبیل به حوزه ورزش می باشد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان افزود: در دیداری که به همراه استاندار اردبیل از سالن تیر اندازی در مجموعه علی دایی داشتیم ، ایشان قول مساعد دادند اعتباری برای این سالن در نظر خواهد گرفته شد که تا پایان سال 97 شاهد بهره برداری از این مجموعه باشیم.
وی اضافه کرد: با تکمیل این سالن که به جرات می توان گفت بعد از سالن تیر اندازی مجموعه آزادی این دومین سالن از نظر تمام استانداردهای جهانی در کشور خواهد بود، فاز جدیدی در ورزش استان در بخش تیراندازی را شاهد خواهیم بود و با تکمیل این سالن می توانیم شاهد رشد و توسعه این رشته در استان و میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی در اردبیل باشیم.
ایوب بهتاج از راه اندازی رشته اهداف پروازی در شهرستان سرعین هم خبر داد و گفت: با راه اندازی این رشته ورزشی می توانیم شاهد حضور گردشگران زیادی در حوزه ورزش را در شهر توریستی سرعین شاهد باشیم. این شهرستان ظرفیت های قابل توجهی در حوزه ورزش دارد که باید از طرف مسئولین امر دیده و احیا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز