نخستین رالی خانوادگی، گردشگری حرم تا حرم در مشهد مقدس

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۴:۰۲
کد خبر: ۶۷۸۷۶۴
نخستین رالی خانوادگی، گردشگری حرم تا حرم در مشهد مقدس
مدیر کل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: نخستین رالی گردشگری خانوادگی از حرم حضرت امام رضا (ع) تا حرم حضرت امام حسین (ع) چهارم تا هشتم اسفند ماه امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهدی فروزان روز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری رالی مزبور در مشهد افزود: این اتومبیل رانی با هدف ترویج فرهنگ گردشگری توام با معنویت توسط ورزشکاران خودروسوار کشور انجام می شود.

وی اظهار کرد: در این اتومبیل رانی 50 تا 68 دستگاه خودرو سواری به صورت همزمان مسیر سه هزار کیلومتری مشهد تا کربلا را می پیمایند.

وی گفت: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت هدایت، پذیرایی و تامین امکانات رفاهی شرکت کنندگان در این رالی را در طول مسیر بر عهده دارد.

فروزان مبلغ پرداختی از سوی هر فرد شرکت کننده در این رالی را 2 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: مهلت ثبت نام در سامانه مربوطه تا سه شنبه اول اسفند ماه است.

وی اظهار کرد: کلاس های توجیهی و آموزشی به ویژه نقشه خوانی نیز برای شرکت کنندگان در این رالی سوم اسفند ماه از سوی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی برگزار می شود.

وی گفت: شرکت کنندگان در رالی مزبور چهارم اسفند ماه در زیرگذر حرم مطهر رضوی گرد هم می آیند و پرچم متبرک حضرت امام رضا (ع) به هر یک از سرپرست ها برای حمل آن در طول مسیر اهدا می شود.

فروزان افزود: اتومبیل رانان مزبور سفر خود را از بوستان وحدت در بولوار ولایت مشهد آغاز می کنند و در روز نخست 676 کیلومتر مسیر مشهد تا سمنان، روز دوم 535 کیلومتر مسیر سمنان تا بروجرد و روزهای بعد به ترتیب 365 کیلومتر مسیر بروجرد تا ایلام و 365 کیلومتر مسیر مرز مهران تا کربلا را می پیمایند.

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان در طول مسیر با هدایت کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی از جاذبه های طبیعی و گردشگری هر شهر دیدن می کنند.

وی گفت: این رالی به صورت مسابقه برگزار می شود و سه نفر نخست که به کربلا برسند، به عنوان برندگان رالی اعلام می شوند.

وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری این رالی گام های موثر برای ارتباط بیشتر بین 2 کشور ایران و عراق برداشته شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز