استاندار یزد:

سیاست اصلی استان ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۴۴:۱۴
کد خبر: ۶۷۹۰۱۱
سیاست اصلی استان ایجاد اشتغال و رفع بیکاری است
استاندار یزد گفت: سیاست اصلی استان ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و انتقال آب از خارج حوزه به استان است و بر فعالیت مدیران و بویژه تیم اقتصادی در این خصوص نظارت می شود.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمود زمانی قمی،  در کارگروه تخصصی اشتغال استان که با حضور سید حمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت : اعضای کارگروه های استان بویژه در ارتباط با اشتغال و سرمایه گذاری و رونق تولید باید متفاوت تر و فعال تر از گذشته عمل کنند.

وی افزود: جلسات کارگروه باید به صورت هفتگی و در زمان مناسب برگزار شود و مدیران دستگاه ها نیز با آمادگی در جلسات شرکت کنند.

استاندار یزد با بیان اینکه طرح‌های ارائه شده در کار گروه‌های اشتغال بیانگر جایگاه استان در عرصه اشتغال است ، اضافه کرد: تکیه دولت و مدیران استان بر کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال است و دستگاه‌های اقتصادی هم باید جدی تر وارد میدان شوند.

زمانی قمی تصریح کرد: با تأکید رئیس جمهوری، تمام بودجه اشتغال روستایی حداکثر تا تیرماه سال 97 جذب شود و در این خصوص همه دستگاه ها مسئول هستند هر دستگاهی نتواند دستور رئیس جمهوری را درست انجام دهد، باید کار را واگذار کند.

رئیس کارگروه اشتغال استان یزد ادامه داد: کارها تقسیم شده است ، نظارت و رصد دقیق روی فعالیت همه بخش ها بویژه تیم اقتصادی انجام می شود .

وی با اشاره به افزایش اختیارات استانداران با دستور رئیس جمهوری در جلسه اخیر تهران تأکید کرد: دستور دکتر روحانی تا حدی است ، اگر در استانی زمین دولتی باشد، برای سرمایه گذاری اختصاص یابد.

استاندار یزد با بیان لزوم ارائه برنامه از سوی تیم اقتصادی برای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال در سال 97 تاکید کرد: از مدیران بانک ها می خواهیم همراه با مدیران دستگاه ها برای ایجاد اشتغال جدی تر باشند چون اشتغال ایجاد شده در مناطق روستایی ناچیز است.

زمانی قمی در عین حال تأکید کرد: دستگاه ها باید از ارائه گزارش کلیشه ای پرهیز کنند و بدانند که هدف در استان در مرحله اول ایجاد اشتغال و کاهش آمار بیکاران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز