معاون اقتصادی استاندار قزوین مطرح کرد:

حل مشکل بیکاری با تقویت تولید

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۹:۴۲
کد خبر: ۶۷۹۳۸۷
حل مشکل بیکاری با تقویت تولید
معاون اقتصادی استاندار قزوین از تقویت تولید به عنوان راهکار اصلی حل مشکل بیکاری یاد و بر لزوم رونق تولید تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "منوچهر حبیبی" معاون اقتصادی استاندار قزوین در مراسم افتتاح خط تولید یک واحد تولیدی در شهرک کاسپین شهرستان آبیک که با حضور قائم‌ مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، مشاور مدیرکل دفتر ارزیابی، عملکردو پاسخگویی به شکایات برگزار شد، اظهار کرد: قزوین استانی مستعد در زمینه اقتصادی در حوزه صنعت و کشاورزی است و تقویت تولید و رونق آن مشکل بیکاری را حل می کند.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: اگر چرخه تولید در کشور به خوبی شکل بگیرد و اقتصاد رونق داشته باشد می توانیم بیکاری و تورم را مهار کنیم.

وی افزود: اگر از توانمندی استان قزوین به درستی استفاده شود بیش از ۶هزار واحد کشاورزی و صنعتی در استان قزوین وجود دارد که می‌توان با بهره گیری از همه امکانات بخش زیادی از مشکلات استان را رفع کرد.

حبیبی تصریح کرد: شاخص‌های اقتصادی‌ ما رو به پیشرفت بوده و ماموریت ‌هایی که به مسوولان قزوین واگذار شده به خوبی عملیاتی شده و خوشبختانه همیشه جلوتر از وظایف محوله حرکت کرده ایم.

وی یادآور شد: در سال جاری از سوی دولت موظف شده بودیم تا پایان سال به صادرات ۹۶میلیون دلاری دست یابیم و امیدواریم در اسفند ماه صادرات استان به بیش از ۸۰۰هزار دلار برسد.

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: موضوع تولید، صنعت و کشاورزی باید به طور کامل دنبال شود و اگر فرهنگ مصرف کالای ایرانی در جامعه رواج نیابد در اقتصاد به موفقیت نخواهیم رسید.

حبیبی با تاکید بر اینکه مردم باید به تولید ملی اطمینان پیدا کنند اظهار داشت: گفتمان مشترک همه مدیران بایدتولید باشد زیرا اگر تولید به نتیجه برسد می توانیم بیکاری را مهار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز