گرامیداشت ۱۳۵ شهید در شهرستان نیر

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۹:۳۰
کد خبر: ۶۷۹۴۴۹
گرامیداشت ۱۳۵ شهید در شهرستان نیر
یادواره 135 شهید والامقام شهرستان نیر با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اهالی شهیدپرور شهرستان نیر در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش برنا،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه با رشادت و دلیری که در آن زمان انجام داد رهبری را زنده نگه داشته و ولایت و امامت را در جامعه نهادینه کرد.
آیت الله عاملی به اهمیت رهبری در جامعه اشاره کرد و افزود: رهبری باعث می شود دین تقویت شود و تهاجم های دشمنان خنثی شود.
وی به ایجاد فرقه های داعشی و وهابی و خدشه دار کردن اسلام ناب محمدی توسط این گروهها اشاره کرد و گفت: تشکیل فرقه های داعشی و وهابی توسط استکبار برای بد جلوه دادن اسلام ناب محمدی بود که به حول و قوه پروردگار با حضور مرجعیت و رهبری شکست خوردند.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به سیره حضرت فاطمه اشاره کرد و افزود: حضرت زهرا نمونه بانوی کامل در طول تاریخ بشر بود که سیره و روش زندگی آن بانوی بزرگ می تواند برای خانواده ها بهترین راه برای یک زندگی سعادتمند باشد.
امام جمعه اردبیل به برگزاری یادوراه های شهدا هم اشاره کرد و گفت: شهدا به ما احتیاج ندارند بلکه ما هستیم که به آنها احتیاج داریم و برگزاری چنین مراسماتی برای تبیین اهداف شهدا مهم می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز