مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبرداد:

۱۹۸۵ فقره تقاضای تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر ثبت شده است

۱۳۹۶/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۰:۳۱
کد خبر: ۶۷۹۵۶۴
۱۹۸۵ فقره تقاضای تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر  ثبت شده است
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از ثبت هزار و ٩٨٥ مورد تقاضای تسهیلات در حوزه اشتغال روستایی و فراگیر در استان از طریق سامانه کارا خبر داد.

به گزارش برنا از اراک  ، محمدتقی آبایی در کارگروه تخصصی اشتغال استان مرکزی که با دستور کار ارائه گزارش اجرای طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایر و اشتغال فراگیر در استان برگزار شد، اظهار کرد: ١٠٢ میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان اعتبار در این حوزه به استان مرکزی ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه از 1985 ثبت نام انجام شده برای دریافت این تسهیلات، هزار و ٧٣٦ ثبت نام در اشتغال روستایی و ٢٤٩ ثبت نام در اشتغال فراگیر انجام شده است، گفت: بیشترین ثبت نام با ٥٨٥ مورد در شهرستان اراک انجام شده است.

آبایی اضافه کرد: در زمینه اشتغال فراگیر ٢١٠ ثبت نام در زمینه کشاورزی، ٢٣ مورد در حوزه صنعت و ١٦ ثبت نام در زمینه خدمات انجام گرفته است که اراک با ١١٤ مورد بیشترین ثبت نام را داشته است.

وی بیان کرد: در حوزه اشتغال روستایی تاکنون ٥٣٨ طرح توسعه ای، ٨٧٠ طرح جدید و ٣٢٨ طرح سرمایه در گردش ثبت نام شده است و در حوزه اشتغال فراگیر نیز ٦٤ طرح توسعه ای، ١٣٤ طرح جدید و ٥١ طرح سرمایه در گردش ثبت شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی در خصوص آخرین وضعیت طرح ها در استان گفت: در حوزه اشتغال روستایی ٣٢ طرح استانی و هزار و ٥٥١ طرح شهرستانی در دست بررسی است همچنین در سطح شهرستانی نیز ١٣٩ طرح در مرحله ثبت نام اولیه قرار دارد و ٩ طرح مختومه شده است، در حوزه اشتغال فراگیر نیز ٢ طرح استانی و ٢٣٠ طرح شهرستانی در دست بررسی قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز