در دور برگشت فوتسال دسته یک بانوان رقم خورد؛

جشنواره گل بانوان کاسپین در اندیمشک

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۴:۳۱
کد خبر: ۶۸۰۱۲۵
جشنواره گل بانوان کاسپین در اندیمشک
تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در دور برگشت رقابتهای فوتسال دسته یک در اندیمشک شروع طوفانی داشت و با زدن 16گل به مس شهر بابک جشنواره گل به راه انداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در نخستین بازی خود از دور برگشت رقابتهای فوتسال دسته یک در اندیمشک روز دوشنبه 30بهمن به مصاف مس شهربابک رفت و در نهایت با نتیجه16 بر 1حریف خود را درهم کوبید تا خیزبلندی برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر بردارد.

در این بازی پرگل که با برتری قاطع شاگردان ناهید غیاثوند همراه بود بانوان کاسپین قزوین نیمه نخست را با نتیجه 8 بر 0پیروز به رختکن رفتند و در نیمه دوم هم 8گل دیگر زدند و البته یک گل هم دریافت کردند تا دور برگشت را طوفانی آغاز کنند.

ساناز حیدری سه بار،سهیلا مهدی آبادی چهاربار، اعظم برزگر سه بار، زینب مهدی خانی دوبار، زینب خوبان دوبار و سمیرا زمانیان هم دوبار برای نماینده قزوین در این بازی گلزنی کردند.

همچنین بانوان کاسپین قزوین در دومین بازی خود برابر نماینده یزد صف آرایی کردند و توانستند با تک گل اعظم برزگر این تیم را نیز شکست دهند و شش امتیازی شوند.

این تیم در دور رفت که در قزوین برگزار شد حریف قدرتمندی برای نماینده قزوین بود و آنها به سختی از سد بزدی ها گذشتند.

تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین در سومین دیدار خود در این دور از ساعت14 امروز به مصاف پیشروتکین تهران صدرنشین دور رفت رقابتها می رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز