مرد برنزی کاراته وان امارات:

رنگ مدالم را در هلند خوشرنگ تر می کنم

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۴:۰۸
کد خبر: ۶۸۰۲۱۸
رنگ مدالم را در هلند خوشرنگ تر می کنم
علی اصغر آسیابری گفت: خوشبختانه عملکرد خوبی در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان امارات داشتم ولی رنگ مدالم را در هلند خوشرنگ تر می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "علی اصغر آسیابری" کاراته کای ملی پوش 75کیلوگرم استان قزوین پس از بازگشت از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان امارات که با کسب مدال برنز توسط او همراه بود در گفت و گوی اختصاصی با برنا اظهار کرد: تمام تلاشم را در دبی برای حضور در فینال و کسب مدال طلا کردم ولی در نیمه نهایی بخت با من یار نبود و سعی می کنم در میدان بعدی که لیگ جهانی کاراته وان هلند است این برنز را با مدال خوشرنگ تری جبران کنم.

آسیابری ادامه داد: در مسابقه ماقبل فینال مقابل رافائل آقایف که دفعه قبل هم به وی باخته بودم مغلوب شدم و البته تمام تلاشم را جلوی این اعجوبه کاراته انجام دادم.

وی افزود: مقابل وی خیلی خوب مبارزه کردم ولی متاسفانه قدرت این کاراته کای قدر و نیز اشتباهات داوری باعث شد تا از رسیدن به فینال بازبمانم.

مرد برنزی کاراته وان امارات با اشاره به سطح بالای مسابقات خاطرنشان کرد: سطح مسابقات باتوجه به اینکه کسب سهمیه المپیک و ارتقای رنکینگ کاراته کاها بود بسیار بالا بود و همه حریفان برای کسب سهمیه المپیک و ارتقای رنکینگ خود آمده بودند و با تمام وجود مبارزه می کردند.

آسیابری ادامه داد: خوشبختانه در این مسابقات موفق به شکست دو حریفی شدم که در کاراته وان پاریس و آلمان اول و دوم شده بودند و این برایم خیلی رضایت بخش است.

وی با تشکر از حمایت مسوولان گفت: از حمایت همه مسوولان مخصوصا هیات کاراته قزوین که هزینه های اعزام را متقبل شدند تشکرمی کنم.

ملی پوش 75کیلوگرم استان قزوین در خصوص احتمال حضور در المپیک2020 ریو هم توضیح داد: با حضور در یک مسابقه نمی شود برای المپیک آماده شد و باید در همه مسابقات حضوری موفق داشته باشیم تا بتوانیم برای اولین بار که کاراته المپیکی شده در این تورنمنت مهم شرکت کنیم.

آسیابری با اشاره به نقش مسوولان و مربیان خود در کسب این موفقیت خاطرنشان کرد: لازم است تا از دکتر بابایی رییس و آقای داوری دبیر هیات کاراته و قسمت آسیابری مربی و نیز سنسی سانی خانی که زحمات زیادی برایم متحمل شدند تشکر کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز