دبیر هیات کاراته قزوین:

کاراته کاهای قزوینی عملکرد موفقی در دبی داشتند

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۶:۳۸
کد خبر: ۶۸۰۲۵۳
کاراته کاهای قزوینی عملکرد موفقی در دبی داشتند
حمیدرضا داوری گفت: کسب دو برنز توسط کاراته کاهای قزوینی در رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان امارات رضایت بخش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "حمیدرضا داوری" دبیر هیات کاراته قزوین در گفت و گوی اختصاصی با برنا در خصوص عملکرد کاراته کاهای قزوینی در رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان امارات اظهار کرد: کسب دو برنز از مجموع چهار برنز و یک نقره تیم ملی کاراته توسط کاراته کاهای قزوینی در رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان امارات عملکرد موفقی محسوب می شود.

داوری با اشاره به تعداد زیاد شرکت کنندگان خاطرنشان کرد: بزرگان زیادی مانند بهمن عسگری و مجید حسن نیای با بدبیاری از دور این مسابقات کنار رفتند و کسب دو برنز توسط علی اصغر آسیابری و امیررضا میرزایی باتوجه به کسرت شرکت کنندگان دارای رنکینگ زیر 100کار بزرگی بود که ازسوی آنان انجام شد.

وی ادامه داد: سطح رقابتهای کاراته در سراسر جهان بالا رفته و کشورهایی که تا چندسال پیش جایی در کاراته نداشتند روی این رشته سرمایه گذاری کرده و به دنبال موفقیت در آن هستند.

دبیر هیات کاراته قزوین اذعان کرد: کاراته کاهای استان قزوین و دیگر ملی پوشان باید درصدد تقویت نقاط ضعف خود برآمده و حریفان گمنام خود را آنالیز کنند تا در میادین آتی موفق شوند.

داوری با بیان اینکه المپیکی شدن کاراته عامل انگیزشی برای کاراته کاهای سراسر جهان شده است افزود: باتوجه به المپیکی شدن کاراته خیلی از کشورها از مربیان صاحب سبک برای حضور در کشور خود دعوت می کنند و این امر باعث آغاز حرکت جدیدی در کاراته شده و برگزاری لیگ جهانی در قاره های مختلف بیانگر این قضیه است.

وی با تشکر از حمایت مسوولان اعلام  کرد: باتوجه به اینکه هر استان مکلف به اعزام نماینده های خود به این مسابقات بود ماهم این چهار کاراته کا را با کمک اداره کل ورزش و جوانان قزوین اعزام کردیم.

دبیر هیات کاراته قزوین با اشاره به در پیش بودن رقابتهای لیگ جهانی هلند گفت: ملی پوشان مدال آور با هزینه فدراسیون به این مسابقات اعزام خواهند شد که شامل میرزایی و آسیابری و عسگری از استان قزوین خواهد شد و دیگر ملی پوشانی هم که موفق به کسب مدال نشده اند با هزینه شخصی و البته کمک هیات راهی این مسابقات می شوند که در این زمینه مجید حسن نیای دارای مشکلی در رنکینگ خود است که درصدد حل آن و اعزام وی به اتریش و هلند هستیم.

داوری هدف هیات کاراته استان قزوین را داشتن نماینده در المپیک2020 توکیو اعلام کرد و افزود: خوشبختانه کاراته کاهای قزوینی از سال2012 مدال های خوبی در مسابقات جهانی کسب کردند که نشان دهنده پتانسیل بالای آنهاست و امیدواریم با افزایش حمایت ها در المپیک2020 توکیو هم شاهد این موفقیت ها باشیم.

وی با تشکر از اصحاب رسانه اذعان کرد: مطمئنا نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران ورزشی استان در کسب این موفقیت ها بی بدیل است که از همه آنان که در گرما و سرما اخبار کاراته و دیگر رشته ها را پوشش می دهند و به موفقیت این رشته کمک می کنند تشکر می کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز