نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان :

مسوولان هجمه های فرهنگی دشمنان نظام را با تدبیر خنثی کنند

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۶:۱۴
کد خبر: ۶۸۰۲۸۴
مسوولان هجمه های فرهنگی دشمنان نظام را با تدبیر خنثی کنند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مسوولان نظام جمهوری اسلامی با هوشیای و تدبیر هجمه های فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی کنند.

  به گزارش خبرگزاری برنا ؛ آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت : بخش قابل توجه ای از بزهکاری اجتماعی در کشور از هجمه های فرهنگی دشمنان نشات می گیرد و باید مردم و مسوولان با اتحاد از این توطیه ها را خنثی کنند.

وی اظهارداشت : امروز بیش از جنگ سخت نظامی، جامعه با جنگ نرم و فرهنگی دشمن درگیر است و جامعه ای می تواند در این جنگ به پیروزی برسد که زن های مومن در آن وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد : دشمن، جوان و نوجوانان ما را هدف قرار داده است و بانوان می توانند برای مقابله با این جنگ نقش بسزایی ایفا کنند چرا که فرزندان حرف زدن، اخلاق، رفتار و ارزش های اسلامی را از مادر می آموزند.

امام جمعه سمنان تصریح کرد : در جنگ کنونی نباید شکست را بپذیریم بلکه باید مانند هشت سال دفاع مقدس تا رسیدن به پیروزی نهایی مقابله کنیم.

آیت الله شاهچراغی ادامه داد : پیام عاشورا از سوی حضرت زینب (س) جهانی شد بنابراین زنان ما باید پیام رسان این نهضت به نسل های دیگر باشند.

وی ایمان را لازمه تحقق و پیشرفت انسان دانست و اضافه کرد : برخی افراد در مسایل حاشیه ای نخبه می شوند اما نابغه شدن با انسان شدن فاصله زیادی دارد.

از 80 بند سیاست‌های برنامه ششم توسعه،6 بند به طور مشخص تحت عنوان «امور فرهنگی» آمده است که به تبیین ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی با تکیه بر اصلاح الگوی مصرف،پایبندی به نقشه مهندسی فرهنگی کشور، تهیه پیوست فرهنگی برای طرح های مهم، حمایت مادی و معنوی از پژوهشگران و تولیدکنندگان آثار فرهنگی هنریِ مبتنی بر فرهنگ اسلامی – ایرانی، ترویج فرهنگ اسلامی – ایرانی در فضای مجازی و مقابله با تهدیدات این حوزه و توسعه شاخص های هویت اسلامی – ایرانی در ساختار عمومی کشور توجه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز