رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

بوروکراسی اداری برای زلزله‌زدگان کرمانشاه بیشتر از دیگر استان‌هاست

۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۳:۴۶
کد خبر: ۶۸۰۵۷۴
بوروکراسی اداری برای زلزله‌زدگان کرمانشاه بیشتر از دیگر استان‌هاست

به گزارش خبرگزاری برنا؛  بوروکراسی ادارات در استان‌های دیگری که زلزله‌زده بوده‌اند، به اندازه کرمانشاه دست و پاگیر نبوده است.

علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام مطلب بالا، افزود: از مهندس بازوند استاندار کرمانشاه بخاطر برگزاری مستمر و منظم جلسات ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: باوجود هزینه‌های سنگین استقرار ستادهای معین، از امروز ستادهای معین استان‌های خراسان رضوی و مازندران در سرپل ذهاب به کمک بازسازی شهر آمده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:مقررات اداری در استان کرمانشاه در بازسازی مناطق زلزله‌زده بسیار دست و پاگیر بوده است. بوروکراسی ادارات در استانهای دیگری که زلزله زده بوده اند، به اندازه کرمانشاه دست و پاگیر نبوده است. از مدیران محترم استان خواهش میکنم با جسارت بیشتری به کمک زلزله زدگان بیایند.

تابش ادامه داد: آواربرداری شهر سرپل ذهاب باید تا عید نوروز به گونه‌ای باشد که شهر از نظر بصری، آماده بازسازی پرشتاب باشد.

وی افزود: بازسازی مناطق زلزله‌زده در تعطیلات نوروز نیز بی‌وقفه ادامه دارد. از استاندار محترم می‌خواهم که دستور دهند که حمل و نقل مصالح در ایام عید نوروز آزاد باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بانک‌های استان کرمانشاه تقاضا کرد تا ۲۵ اسفند1396به انعقاد قراردادها و پرداخت تسهیلات به مردم زلزله‌زده ادامه دهند.

تابش ادامه داد: ما تا پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده مهمان استان کرمانشاه هستیم و هرچقدر که مدیران استان کمک کنند کار ما زودتر در کرمانشاه به اتمام می‌رسد.

وی افزود: من در اکثر حوادث طبیعی اعم از زلزله و سیل سابقه خدمت دارم و گواهی میدهم که هیئت دولت و به ویژه دکتر نوبخت، در این زلزله، بیشتر از هرحادثه مشابه دیگری با سرعت وگشاده دستی به کمک مردم آمده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مصالح ساختمانی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه عمدتاً از داخل استان تهیه می‌شود. باید مردم مشارکت کنند تا زودتر کار بازسازی به اتمام برسد.

تابش در پایان تاکید کرد: تصمیم‌هایی اصولی برای بازسازی مناطق زلزله‌زده گرفته شده است که باید با دقت و سرعت اجرایی شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز