اعزام کشتی‌گیران کرمانشاهی به رقابت‌های بین‌المللی اوکراین

۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۳:۴۲:۴۸
کد خبر: ۶۸۰۸۹۶
اعزام کشتی‌گیران کرمانشاهی به رقابت‌های بین‌المللی اوکراین

به گزارش خبرگزاری برنا؛ چهار کشتی‌گیر کرمانشاهی همراه با تیم ملی آزاد بزرگسالان ایران به مسابقات بین‌المللی اوکراین اعزام شدند.

منصور کیانی دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه با بیان خبر بالا، افزود: حامد رشیدی، بهمن تیموری، ارشک محبی و یدالله محبی چهار کشتی‌گیر کرمانشاهی هستند که صبح امروز (سوم اسفند) همراه با تیم ملی به شهر کی‌یف اوکراین سفر کردند.

وی ادامه داد: رشیدی و تیموری هر دو در وزن 74 کیلوگرم، ارشک محبی در وزن 92 کیلو و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم حضور دارند.

دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: تیم ملی کشتی آزاد ایران با 10 کشتی‌گیر در 10 وزن به رقابت‌های بین‌المللی اوکراین اعزام شده است.

کیانی ادامه داد: رسول خادم به عنوان سرمربی و محمد طلایی به عنوان مربی اول هدایت ملی‌پوشان کشتی ایران را در این رقابت‌ها برعهده دارند.

وی افزود: مسابقات بین‌المللی اوکراین در روزهای چهارم تا ششم بهمن به میزبانی شهر کی‌یف در کشور اوکراین می‌شود.

دبیر هیأت کشتی استان کرمانشاه گفتک این رقابت‌ها از آن جایی که پیش از مسابقات جام جهانی 2018 آمریکا برگزار می‌شود از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.

کیانی ادامه داد: اکر کشورهای صاحب کشتی جهان در این مسابقات حضور دارند و عموماً هم  با بهترین نفرات خود شرکت خواهند کرد.

وی افزود: وضعیت آمادگی ملی‌پوشان کرمانشاهی کشتی ایران می‌باشد و امیدواریم که بتوانند دو یا سه مدال از این مسابقات را کسب کنند.

کیانی گفت: در استان کرمانشاه بالغ بر هشت‌هزار و 500 کشتی‌گیر در رده‌های سنی مختلف زیرنظر هیأت مشغول فعالیت هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز