حمید رضا حیدری عنوان کرد

عدم توجیه افزایش قیمت ماشین های تولید داخل

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۸:۱۸
کد خبر: ۶۸۱۱۴۷
عدم توجیه افزایش قیمت ماشین های تولید داخل
رییس اتحادیه صنف نمایشگاهداران اتومبیل و فروشندگان مشهد گفت: ازگرانی ماشین های خارجی سو استفاده شده وتوجیهی برای افزایش قیمت ماشین های داخلی نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حمید رضا حیدری در نشست خبری اتحادیه صنف نمایشگاه داران اتومبیل و فروشندگان مشهد اظهار کرد:افزایش قیمت ماشین های خارجی تحت تاثیر افزایش دلار بوده و از این قضیه برای افزایش بی دلیل قیمت خودروهای بی کیفیت داخلی و عدم توزیع انها طی چند روز گذشته استفاده شده است.

وی افزود:به دلیل انحصاری شدن تولید خودرو داخلی ،مردم مجبور به خرید این اتومبیل ها میشوند ، همچنین عدم نظارت بر این تولیدات باعث کاهش کیفیت آنها است که در خور کشوری با این وسعت و منابع نیست.

حیدری تاکید کرد:مسیله کیفیت پایین خوردو های داخلی و تنوع نداشتن انها راه را برای خودرو های متنوع چینی با شرایط فروش بسیار بهتر هموار ساخته و باعث خارج شدن ارز از کشور میشود.

عضو سابق اتحادیه کشوری گفت: مشکل اصلی صنف مالیات بر ارزش افزوده و مالیات های جدید دیگر مانند مالیات متمم است، چرا کهمالیات بر ارزش افزوده به کالایی که چندین بار مورد تبادل قرار گرفته و از ارزش ان کاسته شده است تعلق نمیگیرد.

وی ادامه داد: همین مشکل باعث ریزش 20 درصدی بنگاه های مجاز خودرو شده است و در این شرایط معاملات به صورت زیر زمینی صورت میگیرد که نهایتا ضرر شدید ان به مردم خواهد رسید.

حمیدرضا حیدری در خصوص خرید فروش در فضای مجازی عنوان کرد:خرید و فروش یک کالای تخصصی مانند ماشین به صورت مجازی کاملا نادرست است و در صورتی امکان اصلاح آن وجود دارد در آگهی متولی مورد صلاحیت معرفی گردد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز