معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

اعزام ۱۶ نفر از آذربایجان‌غربی به مسابقات منطقه‌ای سیمبانان کشور

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۹:۵۲
کد خبر: ۶۸۱۲۴۵
اعزام ۱۶ نفر از آذربایجان‌غربی به مسابقات منطقه‌ای سیمبانان کشور
معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: 16 نفر به عنوان سیمبان و داور به مسابقات منطقه‌ای سیمبانان کشور اعزام شدند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، هادی شاهی گفت: بنابر تدابیر شرکت توانیر مسابقات سیمبانان به صورت منطقه‌ای در کرمانشاه برگزاری می‌شود و سیمبانان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در کنار سیمبانان شرکت‌های توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی، تبریز، کردستان، ایلام، اردبیل و کرمانشاه به رقابت خواهند پرداخت.

وی در خصوص مسابقات سیمبانان توضیح داد: این مسابقات در دو شاخه نصب انشعابات 3 و تکفاز و همچنین احداث شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار برنامه‌ریزی شده است و تکنسین‌ها می‌بایست در حداقل زمان وظایف محوله از سوی داوران را با رعایت اصول ایمنی و استانداردها انجام دهند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اظهار کرد: با برگزاری این مسابقات ضمن ایجاد شور و نشاط در بین نیروهای عملیاتی و بالا بردن انگیزه‌ها، افزایش ایمنی، استانداردسازی و یکسان سازی روش‌های اجرایی در سطح شرکت‌های توزیع نیروی برق دنبال می‌شود.

شاهی همچنین عنوان کرد: جهت انتخاب نفرات اعزامی ابتدا فراخوان اعلام نفرات به مدیریت‌های توزیع شهرستان‌ها ارسال شد و پس از معرفی نفرات منتخب مدیریت‌های توزیع نواحی از این نفرات مسابقات آمادگی و گزینش به عمل آمد که در نهایت 7 نفر برای شرکت در بخش احداث شبکه فشار ضعیف با کابل خودنگهدار و 3 نفر نیز در بخش نصب انشعابات 3 و تکفاز انتخاب شدند همچنین 6 نفر از کارشناسان برجسته شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی جهت داوری برگزیده شدند.

وی در ادامه افزود: جهت برگزاری دوره‌های بازآموزی و آماده‌سازی بیش از پیش سیمبانان اعزامی به مسابقات سایت آموزشی شبکه توزیع در محل جدید تجهیز و راه‌اندازی شد تا بتوان دوره‌های آموزشی مرتبط را برگزار کنیم.

* برگزاری 2 هزار نفرساعت آموزش برای نفرات اعزامی به مسابقات سیمبانان

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد: تا کنون بیش از 2 هزار نفر-ساعت دوره آموزشی و تمرینی برای نفرات اعزامی به مسابقات سیمبانان منطقه غرب و شمالغرب کشور که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق  کرمانشاه خواهد بود، برگزار شده است.

شاهی در تشریح سخنان خود گفت: دوره‌های آمادگی سیمبانان از پنج ماه پیش هر هفته و قبل از شروع فصل بارندگی به مدت 50 روز متناوب در محل سایت آموزشی جدید شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اجرا شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: نفرات شرکت کننده در مسابقات سیمبانان پس بازگشت از مسابقات و با توجه به آشنایی با شیوه‌های جدید سایر شرکت‌ها و دریافت نکته نظرات اصلاحی داوران مسابقات می‌توانند در بسط فرهنگ صحیح و استاندارد انجام کار در سطح مدیریت‌های توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ایفای نقش کنند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در صورت اهتمام شرکت کنندگان،داوران و ناظران این مسابقات، می‌توان برخی از آئین‌نامه‌های موجود را اصلاح و تدوین کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز