معاون سیاسی استاندار؛

آثار مخرب مشروبات الکلی برای مردم تشریح شود

۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۶:۴۸
کد خبر: ۶۸۱۲۸۴
آثار مخرب مشروبات الکلی برای مردم تشریح شود
آشناگر بر ضرورت اطلاع رسانی آثار مخرب مصرف مشروبات الکی به مردم توسط رسانه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "علیرضا آشناگر " معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین روز در نشست کمیته پیشگیری و مقابله با مشروبات الکلی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: باید از تمامی ظرفیت ها مخصوصا رسانه ها با فرهنگ سازی برای مقابله با مصرف مشروبات الکلی به ویژه در مدارس و دانشگاه ها اقدام کرد.

این مسوول همچنین گفت: دستگاه های متولی همچنین باید برنامه های مداخله ای با همکاری آموزش و پرورش را در مقابله با این معضل تدارک ببینند.

وی افزود: پایه آموزش و فرهنگ سازی در این زمینه باید از مدارس آغاز شود و البته از آموزش دانشجویان نیز در این خصوص نباید غفلت کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مشروبات الکی آثار نامناسبی بر جسم و روان اشخاص دارد و اگر با دانشجویان و دانش آموزان در این زمینه صحبت شود، در کاهش مصرف موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: باید کمک های مالی لازم برای مربیان و متولیان آموزش در مدارس و مراکز فرهنگی پیش بینی و اختصاص یابد تا هم دانشجویان و دانش آموزان از آموزش های مربوط به آثار مخرب مصرف مشروبات الکی بهره مند شوند.

آشناگر خاطرنشان کرد: مصرف مشروبات الکلی موجب ایجاد مفسده در جامعه می شود و باید همسو با اعتیاد برای مقابله با آن اقدام کرد.

وی افزود: وجود 50روانشناس در دانشگاه علوم پزشکی ظرفیت بسیار خوبی برای سالم سازی استان از مصرف مشروبات الکی است که حتما باید از آن استفاده کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز