در نامه رئیس شورای اسلامی استان لرستان به وزیر آموزش و پرورش،مطرح شد:

انتصابات "دریکوند"هوشمندانه و در راستای پایبندی به برنامه های دولت روحانی است

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۱:۴۰
کد خبر: ۶۸۱۷۵۰
انتصابات دریکوندهوشمندانه و در راستای  پایبندی به برنامه های دولت روحانی است
رئیس شورای اسلامی استان لرستان با صدور نامه ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش از انتصابات اخیر دریکوند حمایت کرد.

خبرگزاری برنالرستان -گروه سیاسی: غلامرضا نصیری عضو شورای اسلامی شهر پلدختر و رئیس شورای اسلامی استان که خود یکی از معزولین سیستم آموزش و پرورش لرستان در این معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش پلدختر بوده است در این نامه تغییرات دریکوند را موجب دلگرمی حامیان دولت ارزیابی کرده است.

متن این نامه بدین شرح است :

جناب آقای دکتر بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش ؛ سلام و علیکم

آقای دریکوند مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در اقدامی هوشمندانه و شایسته در راستای بکارگیری نیروهای حامی و پایبند به برنامه های دولت آقای روحانی چهار مدیر آموزش و پرورش مناطق را تغییر و از نیروهای توانا ، شاخص و ایثارگر استفاده نموده است .

در شایستگی مدیران جدید همین بس که به عنوان نمونه سرپرست جدید آموزش و پرورش پلدختر فرزند شهید و دانشجوی مقطع دکترا است که مسئولیت کمیته ایثارگران ستاد مرکزی دکتر روحانی در شهرستان پلدختر را بر عهده داشته است .

این تغییرات موجب دلگرمی نیروهای حامی نظام و دولت شده و عزم آنان را در پاسداشت ارزشهای انقلاب و تلاش در راستای پیشرفت روز افزون دستگاه تعلیم و تربیت راسخ تر نموده است.

توجه به حقوق حامیان دولت، ارج نهادن به زحمات و تلاش آنان و رعایت اصل تفکیک قوا موجب شفافیت فضای جامعه شده در حالی که دخالت عوامل بیرون از دولت که منجر به دو دستگی در بدنه آموزش و پرورش می گردد، زیانبار بوده و نتیجه ای جز سرخوردگی قشر فرهنگی نخواهد داشت. اینجانب به عنوان عضوی کوچک از جامعه عظیم شورایی استان از اقدامات شجاعانه آقای دریکوند در دفاع از استقلال دستگاه تعلیم و تربیت حمایت کرده و امیدوارم با تداوم حمایت حضرتعالی از تلاش های ایشان و همکارانشان ، شاهد تعالی بیشتر آموزش و پرورش استان باشیم .

غلامرضا نصیری رئیس شورای استان لرستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز