با حمایت همه جانبه رخ داد ؛

احیای صنعت فولاد ملایر با تدبیر دولت

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۰:۰۶
کد خبر: ۶۸۲۶۳۳
احیای صنعت فولاد ملایر با تدبیر دولت
شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر یکی از واحدهای مشکل دار استان همدان بود که با تدبیر دولتمردان و پیگیری های مجدانه مدیریت ارشد استان و نمایندگان این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری برنا با حمایت های ویژه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و جلسه های مستمر نمایندگان ملایر با وزیر صنعت، معدن و تجارت وقت و مدیران عامل بانک ها، با مرتفع شدن مشکلات بانکی و حقوقی این مجموعه صنعتی در کمتر از یک سال مرحله های مختلف شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر بازسازی، احیا و در خط تولید قرار گرفتند.

با بازگشت مجدد این واحد بزرگ صنعتی ملایر به چرخه تولید، هم اکنون با تدبیر دولت گام های بلند رونق صنعت در این شهرستان برداشته شده و با تداوم سازنده با دولت تدبیر و امید و بازگشت صنعت فولاد ملایر به عرصه تولید، به چرخه صنعت و تولید این شهرستان رونق بخشیده است.

به همین منظور در بازدیدی که عصر روز دوشنبه مسئولان اجرایی و ائمه جمعه این شهرستان و یکی از نمایندگان ملایر از کارخانه ذوب آهن آلیاژی و نورد ملایر داشتند، معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در این بازدید اظهار کرد: با مشکلات جدی که این واحد صنعتی داشت، کسی فکر نمی کرد دوباره به چرخه تولید بازگردد.

عبدالعظیم رضایی با بیان اینکه کارخانه ذوب آهن ملایر با تدبیر دولت دوباره به چرخه تولید رسید، افزود: این تلاش ها نشان دهنده این است که به طور قطع با واگذاری هر کاری به اهلش و وجود همدلی و وفاق جمعی، کار قابل اجرا و شدنی است.

وی بیان کرد: اگر حمایت های ویژه و دلسوزانه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و زحمات و پیگیری های نمایندگان ملایر نبود، امروز شاهد راه اندازی مجدد این واحد بزرگ صنعتی در شهرستان نبودیم.

وی با بیان اینکه با راه اندازی و تولید کامل این مجموعه، در آینده ای نزدیک این کارخانه به یکی از بهترین واحدهای تولیدی شهرستان و استان تبدیل خواهد شد، گفت: ابتدای امسال مرحله نخست این مجموعه شامل تولید نورد به چرخه تولید بازگشت و بزودی شاهد افتتاح مرحله دوم در بخش ذوب خواهیم بود.

رضایی ادامه داد: با راه اندازی واحد ذوب کارخانه ذوب آهن آلیاژی ملایر در آینده ای نزدیک یک بسته کامل خواهیم داشت که دیگر نیازی به تهیه مواد اولیه خارج از شهرستان نیستیم و بهره وری نیز افزایش خواهد یافت.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه مدیریت این مجموعه صنعتی در اختیار یکی از مدیران توانمند و صاحب نام در صنعت فولاد کشور قرار گرفت، افزود: با توجه به بدهی های بالا و مشکلاتی که این مجموعه از قبل داشت، باید همه با هم کمک کنیم تا این مسائل و مشکلات به مرور زمان و با مدیریت جدید مرتفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز