راه‌یابی نوجوان تکواندوکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی بزرگسالان

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۶:۰۲:۳۲
کد خبر: ۶۸۲۸۸۰
راه‌یابی نوجوان تکواندوکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی بزرگسالان

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کوثر اساسه نوجوان تکواندوکار کرمانشاهی به اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو بزرگسالان ایران راه یافت.

photo_۲۰۱۸-۰۲-۲۷_۲۰-۳۰-۱۸

مهدی همتی رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: این تکواندوکار کرمانشاهی در وزن 55-کیلوگرم با شکست دادن رقبای خود در مسابقات درون اردویی موفق به حضور تمرینات تیم ملی شد.

وی ادامه داد: کوثر اساسه پدیده هوگوپوش نوجوان کرمانشاهی در آخرین دور پیکارهای درون اردویی با ناهید کیانی یکی از پرافتخارترین تکوانوکاران زن ایران بر روی شیاپ‌چانگ مبارزه کرد و توانست این حریف پرآوازه را با اقتدار شکست دهد.

رئیس هیأت تکواندو کرمانشاه گفت: کوثر اساسه در مسابقات انتخابی  ناهید کیانی ملی‌پوش تکواندو بزرگسالان ایران که دارای رنکینگ المپیک می‌باشد و در فینال گرند پری 2017 حاضر بود دارنده مدال طلای دانشجویان جهان، مدال طلای قهرمانی آسیا، مدال طلای مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و برنز نوجوانان جهان و آسیاست را ناکام کرد تا باردیگر توانایی و جسارت خود را به عنوان پدیده این رقابت‌ها به همه کارشناسان، مربیان و جامعه تکواندو ثابت نماید و در صورت توجه و اعتماد به این نوجوان کرمانشاهی در آینده نیز در رقابت‌های جهانی شگفتی ساز خواهد شد و بارها و بارها پرچم سه رنگ و مقدس کشورمان در میادن بین‌المللی، آسیایی، جهانی و المپیک به اهتزاز در خواهد آورد.

همتی ادامه داد: رقابت‌های درون اردویی تیم ملی با حضور 93 ورزشکار در 10وزن برگزار شد که در پایان نفرات اول و دوم و منتخبین کادرفنی به اردو تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شدند.

وی افزود: کوثر اساسه در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 تمامی حریفانش را با اقتدار شکست داد تا به عنوان قهرمانی دست یابد.

رئیس هیأت تکواندو کرمانشاه گفت: اردوهای آمادگی تیم ملی تکواندو بانوان ایران  در خانه تکواندو تهران شر.ه شده است و و این تیم خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن و قهرمانی جهان در تونس آماده می‌کند.

همتی ادامه داد: کوثر اساسه نوجوانان شایسته کرمانشاهی که در اردوی تیم ملی نوجوانان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی جهان (تونس 2018) بسر می‌برد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز