تلاش برای ارتقای فرهنگ میزبانی زائران امام هشتم(ع)

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۷:۰۰:۵۲
کد خبر: ۶۸۲۸۹۰
تلاش برای ارتقای فرهنگ میزبانی زائران امام هشتم(ع)
با حضور مدیر کل امور فرهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی، جلسه برنامه ریزی ارتقا فرهنگ میزبانی از زائران رضوی در ایام نوروز 97 برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید حمید موسوی در این جلسه، با اشاره به فعالیت دو ساله اخیر کمیته ویژه برای برگزاری هرچه بهتر مناسبت های استقبال از بهار گفت: هدف تمامی دستگا ه ها بالابردن سطح رضایت زائران و مجاوران در تمامی ایام سال به ویژه مناسبت های خاص است.

وی با اشاره به اثربخشی فعالیت های فرهنگی دهه آخر صفر، تاکید کرد: این برنامه ها باید استمرار داشته باشد تا در ایام نوروز نیز شاهد ارتقا خدمت رسانی در این حوزه باشیم.

مدیر کل امور فرهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی، راه اندازی سامانه جهاد خدمت؛ خادمان افتخاری علی ابن موسی الرضا(ع) با هدف تکریم زائرین را رضایت بخش دانست و اظهار داشت: این سامانه یک فعالیت موفق بوده است و در ایام نوروز97 نیز فعال خواهد بود.

موسوی با بیان این که ایجاد یک موج فرهنگ ساز در رابطه با رفتار کریمانه با زائران و مجاوران، بسیار ضروری است؛ خواستار استفاده از  ظرفیت هیئات، مساجد، رسانه ها و ...  به منظور ارتقای فرهنگ میزبانی شد.

وی گفت: بازتاب خارجی فعالیت ها و اقدامات نیز از اهمیت خاصی برخوردار است؛ چرا که مشهد مقدس میزبان گردشگرانی از سراسر دنیاست و باید مجاوران نیز آراسته به اخلاق اسلامی باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز