در دیدار دیدار اعضا هیأت جودو ،جوجوجیتسو و کوراش مطرح شد

آقاخانی:در سال۹۷ شاهد تصمیمات جدی و مهم در ورزش استان خواهیم بود

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۳:۳۷
کد خبر: ۶۸۳۱۲۵
آقاخانی:در سال۹۷ شاهد تصمیمات جدی و مهم در ورزش استان خواهیم بود
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در دیدار با اعضای هیات جودوی استان گفت: در سال97 شاهد تصمیمات جدی و مهم در ورزش استان خواهیم بود

به گزارش برنا، اعضا هیأت جودو ،جوجوجیتسو و کوراش استان اردبیل با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان دیدار کردند.

اسدالله محقق رئیس هیئت جودو ، جوجوجیتسو و کوراش استان با اشاره به عدم وجود زیر ساخت ها و نبود تجهیزات کافی برای این رشته المپیکی در استان سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد جامعه ی جودو استان منتظر تحرکات مثبت در این زمینه است.

شکری دبیر هیئت جودو استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای جودوکاران مستعد استان که هم اکنون شاهد درخشش آنان در مسابقات کارگران کشور و دعوت به اردوی تیم ملی بزرگسالان هستیم ، خاطر نشان کرد: اگر شرایط برای جودو استان مهیا باشد قطعا شاهد رشد و شکوفا شدن استعداد های جودو استان خواهیم بود . که این موضوع کمکی مهم به تیم های ملی ما است .
در پایان آقاخانی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه من خود را از خانواده جودو می دانم ، ضمن تأیید مشکلات موجود در ورزش جودو استان گفت : بحمدالله در سال97 شاهد تصمیمات جدی و مهم در ورزش استان خواهیم بود که رشته ی المپیکی جودو را نیز فرا خواهد گرفت که نمونه بارز این اقدامات واگذاری سالن های ورزشی به هیأت ورزشی و برنامه ریزی دقیق برای صرف بودجه های ورزشی مطابق برنامه اعلامی خود هیئت های ورزشی است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز